(O, dat had ik niet moeten zeggen, nu weet Henkie hoe hij toch reclames kan laten zien

Moderators: henkie, Moderafo's
Rozijn schreef:Die facebookreclame wordt ook niet geblokkeerd door adblock...
(O, dat had ik niet moeten zeggen, nu weet Henkie hoe hij toch reclames kan laten zien)
Rozijn schreef:Henkie, is een doneerknop op de site een goed idee?
Majiem schreef:De facebook uitnodiging verschijnt elke keer als ik inlog.
henkie schreef:Staan de cookies uit? Dan kan ie niet onthouden dat je het weg hebt geklikt.
Bambi schreef:Iedere keer dat je die Roompot-reclame aanklikt, krijgt Henkie daar ook geld voor, of niet Henkie?
Vertel schreef:Is het misschien mogelijk dat er niet van die super bewegende reclames aan de zijkanten zijn?
Na 4 minuten krijg ik toch redelijke hoofdpijn omdat het lezen van een topic zo moeilijk gaat, je wordt continue afgeleid.
Zeker met de serieuzere onderwerpen is het onmogelijk om te lezen wat iemand probeert te vertellen.
Zodra ik een adblock plugin moet installeren om nog wel fatsoenlijk refoweb te lezen, wordt toch ergens de plank volledig misgeslagen...
Faramir schreef:Super irritant die overdadige reclame van oa de NS, Roompot en Mediamarkt. Zowel boven als links en rechts advertenties die veelal nog bewegen ook. En wat er ook vervelend aan is is dat het langzamer laad dan het forum zelf. Per ongeluk druk je dus op zo'n advertentie terwijl je naar een topic wil gaan omdat de site nog niet uitgeladen was.
In deze extreme vorm denk ik eigenlijk enkel dat er meer bezoekers zullen wegblijven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten