alsof ie m aan voelde komen
lijkt me zo naar als ze de hele dag huilen en je geen idee hebt wat er aan de hand is (of wel een idee maar er weinig aan kan doen, zoals die tandjes...)
leuke foto's gepost trouwens allemaal
sjonge, als ik al die verhalen lees over dwarse kinderen vraag ik me wel eens af wat ons hier nog te wachten staat
af en toe al wel iets te merken, gillen en helemaal stijf houden als ze geen zin heeft om in het autostoeltje te gaan... ik maak er ook maar net als missf een feestje van: we gaan lekker met de broem!! nou dan moet ze de schoenen en jas aan en roept dan steeds broembroem en brrr (koud buiten), dan wil het meestal nog wel.
en laatst een keer al krijsend in het winkelwagentje..dat vond ik erg vervelend!! nu stop ik meestal een doosje rozijntjes in m'n zak als we boodschappen moeten doen.. misschien niet zo goed om haar dat aan te wennen, maar als ze lastig wordt houd ik haar daar maar rustig mee...
het eten gaat hier heel wisselend. van de week ook een dag dat ze haast geen brood wou eten. 3 verschillende soorten beleg geprobeerd over de dag maar niets wou ze hebben, dan gaat ze er ook mee smeren en het op de grond laten vallen. nou dan is het gauw afgelopen en pak ik het bord weg en voer ik haar als ze wil en anders niet.. verder eet ze meestal zelf (ook nasi e.d. zodat je daarna je hele keuken eronder hebt liggen, maargoed).