Sonja Bakker

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 16 jul 2007 18:48

Zover ik weet is dat SB gedoe gewoon gezond hoor. Het gaat er gewoon om dat je minder calorien binnen krijgt dan dat je verbrand, of in ieder geval net zoveel om het op gelijk niveau te houden.
Herbalife heeft een pyramide structuur. Een beetje zoiets als het Golden 50/60 pakket van HMI. Het is niet helemaal een spel, want je kunt gewoon die producten verkopen. Maar als jij nieuwe mensen aantrekt, krijg je een deel van hun omzet erbovenop. Noemen ze multi-level marketing. Niet mijn ding, ik heb liever prive en zaken gescheiden. Maar enfin, Herbalife is een supplement op voeding, indien je gezond eet heb je dat niet nodig.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

kirdneh
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirdneh » 17 jul 2007 21:04

Katlheen schreef:Zover ik weet is dat SB gedoe gewoon gezond hoor. Het gaat er gewoon om dat je minder calorien binnen krijgt dan dat je verbrand, of in ieder geval net zoveel om het op gelijk niveau te houden.
Herbalife heeft een pyramide structuur. Een beetje zoiets als het Golden 50/60 pakket van HMI. Het is niet helemaal een spel, want je kunt gewoon die producten verkopen. Maar als jij nieuwe mensen aantrekt, krijg je een deel van hun omzet erbovenop. Noemen ze multi-level marketing. Niet mijn ding, ik heb liever prive en zaken gescheiden. Maar enfin, Herbalife is een supplement op voeding, indien je gezond eet heb je dat niet nodig.

Op korte termijn is sonja bakker misschien gezond of altans je kunt er alleen van afvallen, maar op de lange termijn is er nog geen zicht op of het inderdaad goed voor je is.

Ik vraag me wel af waarom ze in de reclames mee doet, want het is wel frapant dat dat opeens het gezondste is.(optimel)
'Diegene die in evolutie geloven doen dat alleen om hun geweten te sussen'.

Maara
Mineur
Mineur

Berichtdoor Maara » 18 jul 2007 00:44

De reden dat Sonja zo populair is, is volgens mij gewoon omdat ze alles netjes voorgekauwd in een boekje heeft gezet, zodat je zelf niet meer na hoeft te denken. Het hmv-dieet (helft minder vreten) gecombineert met minder zoetigheid tussendoor, maar wel je maag vullen met iets gezonds en dan gewoon goede variatie erin. Dat kan iedereen wel bedenken.
Maar waarom moet dan iedereen opeens de rijstwafels voor mijn neus wegjatten in de supermarkt. :( Die koop ik al tijden, gewoon voor het lekker.
Mijn opa en oma (doen niet aan Bakkeren) hebben ook wat bedacht. Gewoon 's morgens een bakje met allemaal rauwkost klaar zetten, waar je dan de rest van de dag uit mag pakken ipv zoetigheid.
Heerlijk! Stukjes wortel, paprika, snoep tomaatjes...
En wat die melk betreft, ik raak het met geen vinger aan. Net als de vla, yoghurt en kaas. Nederland is echt een uitzondering wat zuivel betreft hoor. Er zijn zoveel landen waar alleen kleine kinderen melk krijgen.

Ik geloof pas in Sonja als ze met een boek "hoe bereik ik mijn ideale gewicht: Over gezond aankomen en op gewicht blijven" op de markt komt. Ik krijg nog eens een trauma van iedereen om mij heen die aan het lijnen is. En dan zo'n blik naar mij van was-ik-jou-maar. Ik mag van mijn moeder geen maaltijd perongeluk overslaan of half overslaan. Maar er is weer een kilo BIJ sinds tijden! :D

Zo genoeg gezeurd. Ik ben mijn frustraties weer ff kwijt en ben weer genoeg met lijnen bezig geweest.
Reken je dit dus vooral niet persoonlijk aan!
Ik ben gewoon jaloers dat jullie afvallen makkelijker gaat dan mijn aankomen. :?
Ja, dat bestaat ook nog.

Het is me daar wel een verhaal geworden zeg! Maar dat mag ook wel na al die 9 pagina's te hebben doorgeploegd.
Tijdens jouw dagen van beproeving en lijden, zag je maar een paar voetafdrukken omdat Ik het was die je dan gedragen heeft.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 18 jul 2007 06:58

Ik kom er in ieder geval gezond van aan! In twee dagen bijna een kilo gegroeid!!
En over die melk, mijn dochter doet ook SB maar de melkproduchten vervangt ze gewoon door producten die ze wel mag.

Ik begrijp al die consternatie niet bij deze dame hoor, zijn jullie jaloers of zo? Gunnen jullie een ander zijn succes niet?
Wat maakt het uit of ze er nu van kan leven?
Verder blijf ik zeggen dat ze gewoon volgens de schijf van vijf( vier) werkt.
En dat is zoals het bureau voor de voeding het aanraad.

Terug naar “Archief”