De reden dat Sonja zo populair is, is volgens mij gewoon omdat ze alles netjes voorgekauwd in een boekje heeft gezet, zodat je zelf niet meer na hoeft te denken. Het hmv-dieet (helft minder vreten) gecombineert met minder zoetigheid tussendoor, maar wel je maag vullen met iets gezonds en dan gewoon goede variatie erin. Dat kan iedereen wel bedenken.
Maar waarom moet dan iedereen opeens de rijstwafels voor mijn neus wegjatten in de supermarkt.

Die koop ik al tijden, gewoon voor het lekker.
Mijn opa en oma (doen niet aan Bakkeren) hebben ook wat bedacht. Gewoon 's morgens een bakje met allemaal rauwkost klaar zetten, waar je dan de rest van de dag uit mag pakken ipv zoetigheid.
Heerlijk! Stukjes wortel, paprika, snoep tomaatjes...
En wat die melk betreft, ik raak het met geen vinger aan. Net als de vla, yoghurt en kaas. Nederland is echt een uitzondering wat zuivel betreft hoor. Er zijn zoveel landen waar alleen kleine kinderen melk krijgen.
Ik geloof pas in Sonja als ze met een boek "hoe bereik ik mijn ideale gewicht: Over gezond aankomen en op gewicht blijven" op de markt komt. Ik krijg nog eens een trauma van iedereen om mij heen die aan het lijnen is. En dan zo'n blik naar mij van was-ik-jou-maar. Ik mag van mijn moeder geen maaltijd perongeluk overslaan of half overslaan. Maar er is weer een kilo BIJ sinds tijden!
Zo genoeg gezeurd. Ik ben mijn frustraties weer ff kwijt en ben weer genoeg met lijnen bezig geweest.
Reken je dit dus vooral niet persoonlijk aan!
Ik ben gewoon jaloers dat jullie afvallen makkelijker gaat dan mijn aankomen.
Ja, dat bestaat ook nog.
Het is me daar wel een verhaal geworden zeg! Maar dat mag ook wel na al die 9 pagina's te hebben doorgeploegd.