trijntjejohanna schreef:Bumba schreef:Wat goed Daphe! Eerste stap is gezet, laten we hopen dat hier veel moois uit voortkomt!
Helemaal mee eens!
Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:Bumba schreef:Wat goed Daphe! Eerste stap is gezet, laten we hopen dat hier veel moois uit voortkomt!
nita schreef:allereerst iedereen veel sterkte met de moeilijkheden de lasten die jullie de dragen krijgen. Laat ik dat voorop stellen.
Het uitblijven van zwangerschappen is een vreselijk gevoel. Of met je test in je handen zitten, en dan vervolgens zien, dat je toch ongesteld bent..
dat even verder terzijde mijn vraag over adoptie is de volgende. Hoe bedoelen jullie uit de medische molen. Controles bij een neuroloog ivm epilepsie bij de man hoe wordt daar tegen aan gekeken, enig idee?
Daphne schreef:Bedankt allemaal!
Ik heb trouwens besloten om op RW niet meer zo openhartig over alles te zijn. Ik heb het idee dat er mensen mee lezen die dit allemaal niet hoeven te weten. Via pb wil ik gerust wat meer vertellen, maar niet meer in dit topic.
Daphne schreef:Nou, de kogel is door de kerk! Ik bel morgen de HA voor een afspraak. Vind het erg spannend en eng, maar ben aan de andere kant dolblij dat we de stap nu toch genomen hebben.
Hortensia schreef:Op zich ben ik het ermee eens dat je pas aan adoptie kunt beginnen als je het een plek hebt kunnen geven dat je geen biologisch kind zult krijgen.
Maar een adoptieprocedure neemt jaren in beslag. Op het moment dat ik verwerkt heb dan ik geen biologisch kind kan krijgen ben ik zeker tegen de veertig. Om dan nog aan adoptie te beginnen? Nee.
Wij hebben ons ooit ingeschreven, maar toen we uitgenodigd werden voor de eerste bijeenkomsten en geld moesten gaan betalen, hebben we afgehaakt. Onze toekomst (mijn man heeft een medisch probleem waarbij adopteren heel moeilijk zou worden) hebben we besloten er niet mee verder te gaan.
elvira (gast) schreef:@liefie: wat een fijn nieuws!
@daphne: heel knap dat jullie die stap hebben genomen! Ik hoop heel erg dat jullie binnenkort goed nieuws krijgen!
(en ik snap heel goed dat je over bepaalde dingen niet alles op RW wil gooien)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten