Kinderwens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dine
Luitenant
Luitenant

Re: Kinderwens

Berichtdoor Dine » 27 apr 2010 20:15

trijntjejohanna schreef:
Bumba schreef:Wat goed Daphe! Eerste stap is gezet, laten we hopen dat hier veel moois uit voortkomt!

Helemaal mee eens!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 27 apr 2010 20:43

allereerst iedereen veel sterkte met de moeilijkheden de lasten die jullie de dragen krijgen. Laat ik dat voorop stellen.

Het uitblijven van zwangerschappen is een vreselijk gevoel. Of met je test in je handen zitten, en dan vervolgens zien, dat je toch ongesteld bent..

dat even verder terzijde mijn vraag over adoptie is de volgende. Hoe bedoelen jullie uit de medische molen. Controles bij een neuroloog ivm epilepsie bij de man hoe wordt daar tegen aan gekeken, enig idee?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 apr 2010 20:47

Super Daphne! Het valt echt mee hoor als je er eenmaal zit.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 apr 2010 20:55

nita schreef:allereerst iedereen veel sterkte met de moeilijkheden de lasten die jullie de dragen krijgen. Laat ik dat voorop stellen.

Het uitblijven van zwangerschappen is een vreselijk gevoel. Of met je test in je handen zitten, en dan vervolgens zien, dat je toch ongesteld bent..

dat even verder terzijde mijn vraag over adoptie is de volgende. Hoe bedoelen jullie uit de medische molen. Controles bij een neuroloog ivm epilepsie bij de man hoe wordt daar tegen aan gekeken, enig idee?

ze bedoelen de medische molen om zwanger te worden

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 27 apr 2010 20:57

okee sorry ik dacht dat je zelf ook niet in de andere medische molen mocht zitten,

maar dat is blijkbaar geen probleem?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 apr 2010 20:57

ik heb er geen ervaring mee, dus weet niet hoe ze daar tegenover staan :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 apr 2010 21:01

Ik denk dat ze daar per stel naar kijken. Hier moet je sowieso een medische keuring ondergaan en mede a.d.h. daarvan wordt een beslissing genomen. Maar ik weet niet hoe het in NL gaat, sorry.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 27 apr 2010 21:45

Daphne, wat goed! Vast heel spannend, maar veel succes.
En je moet maar zo denken: in je achterhoofd bedenk je altijd het ergste scenario. Dat kun je uitstellen, maar het zal ooit toch duidelijk worden. Dus als het niet het ergste is, dan valt het misschien een beetje mee. En dat hoop ik van harte voor jullie! :)
pobody's nerfect

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 28 apr 2010 17:44

Bedankt allemaal!

Ik heb trouwens besloten om op RW niet meer zo openhartig over alles te zijn. Ik heb het idee dat er mensen mee lezen die dit allemaal niet hoeven te weten. Via pb wil ik gerust wat meer vertellen, maar niet meer in dit topic.
Afbeelding

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 28 apr 2010 19:03

Daphne schreef:Bedankt allemaal!

Ik heb trouwens besloten om op RW niet meer zo openhartig over alles te zijn. Ik heb het idee dat er mensen mee lezen die dit allemaal niet hoeven te weten. Via pb wil ik gerust wat meer vertellen, maar niet meer in dit topic.

Dat is prima hoor! Je moet alleen weten dat ik het persoonlijk heel moeilijk vind om iemand over dit onderwerp te PB-en..... Ik hoop trouwens dat het niet nodig is en dat ik je in het zwangertopic "tegenkom"!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 28 apr 2010 19:14

Ja, dat is waar. Ik hoop het ook!
Afbeelding

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 28 apr 2010 22:04

Daphne schreef:Nou, de kogel is door de kerk! Ik bel morgen de HA voor een afspraak. Vind het erg spannend en eng, maar ben aan de andere kant dolblij dat we de stap nu toch genomen hebben.

Knap van jullie dat je de stap genomen hebt! Veel sterkte en ik hoop op positief nieuws!
Afbeelding

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 29 apr 2010 07:43

@liefie: wat een fijn nieuws!

@daphne: heel knap dat jullie die stap hebben genomen! Ik hoop heel erg dat jullie binnenkort goed nieuws krijgen!
(en ik snap heel goed dat je over bepaalde dingen niet alles op RW wil gooien)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 apr 2010 21:10

Hortensia schreef:Op zich ben ik het ermee eens dat je pas aan adoptie kunt beginnen als je het een plek hebt kunnen geven dat je geen biologisch kind zult krijgen.

Maar een adoptieprocedure neemt jaren in beslag. Op het moment dat ik verwerkt heb dan ik geen biologisch kind kan krijgen ben ik zeker tegen de veertig. Om dan nog aan adoptie te beginnen? Nee.

Wij hebben ons ooit ingeschreven, maar toen we uitgenodigd werden voor de eerste bijeenkomsten en geld moesten gaan betalen, hebben we afgehaakt. Onze toekomst (mijn man heeft een medisch probleem waarbij adopteren heel moeilijk zou worden :x ) hebben we besloten er niet mee verder te gaan.

Hortensia, dat betekent dus dat het voor jullie min of meer niet mogelijk is om een kind te krijgen, mits er een wonder gebeurd. Heel moeilijk voor jullie en daarom wil ik jullie heel veel sterkte wensen!
ja, dat is mijn mening dan he.....

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 apr 2010 22:02

elvira (gast) schreef:@liefie: wat een fijn nieuws!

@daphne: heel knap dat jullie die stap hebben genomen! Ik hoop heel erg dat jullie binnenkort goed nieuws krijgen!
(en ik snap heel goed dat je over bepaalde dingen niet alles op RW wil gooien)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”