Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 30 jan 2008 17:34

Tijd dat de macht meer gedeeld wordt. Momenteel is menig dictator in het Midden-Oosten een groot bewonderaar van Henkie.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 30 jan 2008 17:46

Raaf, misschien is het handiger om wat meer opbouwende dingen te plaatsen. ;)

Overigens vind ik dat Henkie in principe niemand iets verplicht is. Het is wel zo, denk ik, dat hij het voor veel mensen, inclusief zichzelf, wat makkelijker had kunnen maken. En dat kan nog steeds, hoewel er dan wel veel meer openheid betracht zal moeten worden. Dat vergt soms alleen wat zelfverloochening, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.

TKF schreef:Die veren prikken wel zeg ;)
Laten we overigens Floefloe niet vergeten; die ook veel moeite in de Russell-gate heeft gestoken. :)

Inderdaad. * prikt een veer ergens in Floefloe * :P

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 30 jan 2008 17:54

* Prikt gezellig mee *

Lekker hè, Floe?

Maar even serieus, jullie zijn goed bezig :)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 30 jan 2008 18:05

Dat zeker! Dat mag ook gezegd worden!
Maar inderdaad Coll. Henk heeft géén verplichting, maar als hij aan klantenbinding wil doen zou ik wel even het één en ander zeggen. En dan uiteraard geen oneliners, losse flodders, onsamenhangend "gehero" (ge-Hero, synoniem voor gebrabbel) of iets anders van dien aard.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 30 jan 2008 18:46

Collateral schreef:Het is wel zo, denk ik, dat hij het voor veel mensen, inclusief zichzelf, wat makkelijker had kunnen maken.

Hoeveel mensen precies? :roll: Die Aragorn-kliek is toch maar een betrekkelijk klein kuddeke. Met een hele grote mond, dat dan wel weer.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 jan 2008 18:49

rafaell schreef:Tijd dat de macht meer gedeeld wordt. Momenteel is menig dictator in het Midden-Oosten een groot bewonderaar van Henkie.

Beter een goede dictator dan een democratisch gekozen slappe minister-president... 8)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 30 jan 2008 18:51

Liefjes, natuurlijk is het vervelend wat er nu gebeurt, maar sommige mensen reageren wel erg overstuur, wat een kippenhok is het vandaag op refoweb. Denk aan je hart, en Ara/Russell gaat niet dood. . .

*geeft Arusselgorn een zoen op zijn wangetje* Afbeelding <-- (die emoticon is leuk, waar komt die toch vandaan) 8)

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 30 jan 2008 19:03

Ga 's weg met je wakkerdiergepromoot, engerd! :x

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 30 jan 2008 19:13

Wat heeft dat gemeen met het topic-onderwerp? 8)

Bullebakjes die de bio-industrie onderhouden zijn echt eng, daar ben jij er ook vast één van, griezel. Afbeelding

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 30 jan 2008 19:19

Hippieblijhoofd schreef:
André schreef:
Acire schreef:Lammetje is niet de enige die zich irriteert :roll:
Als dat stel Aragorn-Russell worshippers nu eens een eigen forum opricht, met en eigen Admin... kunnen ze daar lekker gaan zeiken en zeuren.... Veel plezier!
En daarbij, als je een ban hebt dan is het toch gewoon terecht dat je die ook hebt onder een andere naam? (lijkt mij logisch)

:roll: Jullie wíllen het ook gewoon niet snappen he :x
Dat hij een ban heeft is tot daar en toe, maar dat er iemand onder zíjn naam berichten post is gewoon ontzettend asociaal! Dat heeft niets met Russel-aanbidding te maken, ik zou nét zo verontwaardigd zijn als het iemand anders overkwam. :?

Doe geen moeite sommigen te overtuigen. Die zitten onder de plak van het management-team of één of andere mod
Stap voor stap, weer een stapje verder.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 30 jan 2008 19:26

keessie schreef:Doe geen moeite sommigen te overtuigen. Die zitten onder de plak van het management-team of één of andere mod

Gelukkig heb ik nog steeds mijn eigen mening, ken ik geen mod irl en met het management heb ik ook niks te maken. Laten we daarom weer ontopic gaan!!!

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 30 jan 2008 19:30

lammetje schreef:
keessie schreef:Doe geen moeite sommigen te overtuigen. Die zitten onder de plak van het management-team of één of andere mod

Gelukkig heb ik nog steeds mijn eigen mening, ken ik geen mod irl en met het management heb ik ook niks te maken. Laten we daarom weer ontopic gaan!!!

Je voelt je wel aangesproken maar goed laten we weer ontopic gaan. Anders hebben ze weer wat te zeiken
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 30 jan 2008 19:34

Othello schreef:
Collateral schreef:Het is wel zo, denk ik, dat hij het voor veel mensen, inclusief zichzelf, wat makkelijker had kunnen maken.

Hoeveel mensen precies? :roll: Die Aragorn-kliek is toch maar een betrekkelijk klein kuddeke. Met een hele grote mond, dat dan wel weer.

Met een heel grote mond bedoel je? :P

Wie zijn dat eigenlijk, die 'Aragorn-kliek'? Dan kan ik vertellen hoe groot die is. 8) Hoe dan ook is het niet de enige 'groep' die gedupeerd is; een paar moderators heeft het bijvoorbeeld flink wat moeite gekost, wat totaal niet nodig was geweest als Henk professioneel en volwassen had gereageerd. Verder heeft een aantal mensen die ik sowieso niet onder de noemer 'Aragorn-kliek' zou willen plaatsen al aangegeven dat ze het niet leuk zouden vinden als een aantal mensen hier zouden verhuizen. En dat is, als het zo doorgaat, wel wat er gaat gebeuren.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 30 jan 2008 19:57

marina87 schreef:Wat heeft dat gemeen met het topic-onderwerp? 8)

Welnu, het is hier al zo'n beestenboel met al die opgefokte kippetjes (en een paar haantjes), en dan ga jij ook nog eens schaamteloos reclame maken voor die boeven van wakkerdier. Mij dunkt.

marina87 schreef:Bullebakjes die de bio-industrie onderhouden zijn echt eng, daar ben jij er ook vast één van, griezel. Afbeelding

Ik slacht aan huis, is dat ook biologisch?

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 30 jan 2008 20:07

Collateral schreef:Wie zijn dat eigenlijk, die 'Aragorn-kliek'? Dan kan ik vertellen hoe groot die is. 8)

Dat moet ik jou uitleggen? Er zitten in ieder geval een paar studentjes bij die zichzelf regelmatig met hun dronken kop in filmpjes op youtube promoten. Verder hebben we nog een paar groupies uit de dierenactivistenhoek. En dan heb je nog die jongen wiens luier nodig verschoond moet worden, Jan-Jaap heet 'ie geloof ik.

Voor de rest hoor ik weinig herrie, heur.

Terug naar “Archief”