Moderator: Moderafo's
TKF schreef:Die veren prikken wel zeg
Laten we overigens Floefloe niet vergeten; die ook veel moeite in de Russell-gate heeft gestoken.![]()
rafaell schreef:Tijd dat de macht meer gedeeld wordt. Momenteel is menig dictator in het Midden-Oosten een groot bewonderaar van Henkie.
Hippieblijhoofd schreef:André schreef:En daarbij, als je een ban hebt dan is het toch gewoon terecht dat je die ook hebt onder een andere naam? (lijkt mij logisch)Acire schreef:Lammetje is niet de enige die zich irriteert![]()
Als dat stel Aragorn-Russell worshippers nu eens een eigen forum opricht, met en eigen Admin... kunnen ze daar lekker gaan zeiken en zeuren.... Veel plezier!
Jullie wíllen het ook gewoon niet snappen he
![]()
Dat hij een ban heeft is tot daar en toe, maar dat er iemand onder zíjn naam berichten post is gewoon ontzettend asociaal! Dat heeft niets met Russel-aanbidding te maken, ik zou nét zo verontwaardigd zijn als het iemand anders overkwam.
lammetje schreef:keessie schreef:Doe geen moeite sommigen te overtuigen. Die zitten onder de plak van het management-team of één of andere mod
Gelukkig heb ik nog steeds mijn eigen mening, ken ik geen mod irl en met het management heb ik ook niks te maken. Laten we daarom weer ontopic gaan!!!
Othello schreef:Collateral schreef:Het is wel zo, denk ik, dat hij het voor veel mensen, inclusief zichzelf, wat makkelijker had kunnen maken.
Hoeveel mensen precies?Die Aragorn-kliek is toch maar een betrekkelijk klein kuddeke. Met een hele grote mond, dat dan wel weer.
marina87 schreef:Wat heeft dat gemeen met het topic-onderwerp?
marina87 schreef:Bullebakjes die de bio-industrie onderhouden zijn echt eng, daar ben jij er ook vast één van, griezel.
Collateral schreef:Wie zijn dat eigenlijk, die 'Aragorn-kliek'? Dan kan ik vertellen hoe groot die is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten