Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Ik heb voor Timon zelfs een slab met mouwtjesIdeaal, anders kan ik hem wel 3 x per dag omkleden
paprikameisje2 schreef:sterretje.. ala rayplay is dat.. ik weet niet of ik het goed heb getypt!
zulk gesmeer is helemaal niet voor mij weggelegdplus dat hier een erg sterk wurgreflex was ds bij elk miniscuul stukje kwam een gigantische kokhals!
dus lekke rmet een lepel.. schijnt dat de meeste mensen replay super vinden.. maar ik vind eht niks...
lammetje schreef:vind een slab echt niet alleen voor babys hoor, in die luxe restaurants krijg je toch ook zo'n doek voor op je knieën![]()
Overigens draagt Sarah hier niet iedere dag hetzelfde maar soms 2 dagen en alshet niet vies is en niet stinkt gaat het ook echt de was nog niet in hoor. Doe dat bij mn eigen kleding ook niet. Maar als er vlekken op zitten natuurlijk wel![]()
Ben op zoek naar een fietskar, iemand hier ervaring daarmee? Heb wel een paar mooie gezien maar kan niet echt een site vinden waar ik ze goed kan vergelijken....
paprikameisje2 schreef:sterretje.. ala rayplay is dat.. ik weet niet of ik het goed heb getypt!
zulk gesmeer is helemaal niet voor mij weggelegdplus dat hier een erg sterk wurgreflex was ds bij elk miniscuul stukje kwam een gigantische kokhals!
dus lekke rmet een lepel.. schijnt dat de meeste mensen replay super vinden.. maar ik vind eht niks...
bloempie schreef:@Liefje, dan is Danique niet veel gegroeid of wel? Ik meen me te herinneren dat ze de vorige keer ook al rond de 13 kilo woog.
Ik wacht nog steeds op een oproep om naar het CB te komen. Met anderhalf zou er weer controle zijn en dan doen ze hier in een keer een hele groep kinderen van anderhalf jaar tegelijk, zodat ze met elkaar kunnen spelen enzo. Meer ff gezellig en leeftijdsgenootjes leren kennen. Ben benieuwd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten