Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 01 dec 2008 16:08

Die slabben met gootjes hangen hier ook bij de Hema.
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 dec 2008 16:44

Haai schreef:Ik heb voor Timon zelfs een slab met mouwtjes :mrgreen: Ideaal, anders kan ik hem wel 3 x per dag omkleden :roll:

Ja, hier ook. Geweldig die dingen. En het 'borststuk' zeg maar, is aan de voorkant van stof en aan de achterkant van plastic dus water/melk wordt wel opgenomen maar het maakt z'n kleding niet nat.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 01 dec 2008 19:24

Die slabben met mouwen zijn idd ideaal =D>
Mijn nichtjes hebben met eten ook altijd een slab om. En tussendoor ook bij drinken en fruit eten. Gewoon handig.

Mijn nichtjes zijn ook wel van die eigenwijzen dat ze met 9 maanden echt niet meer uit een fles willen drinken. En ook geen tuitbeker. Dus drinken ze allebei uit een gewone beker. Gaat heel goed, maar dan is een slab wel handig.
AfbeeldingAfbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 dec 2008 20:39

Slab met gootje vind ik waardeloos. Ze zijn hard en stug. Bij ons is ie te lang dus zitten ze altijd te hannesen met blad van de kinderstoel, lengte van dat ding en hun hoofd.
ja, dat is mijn mening dan he.....

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 dec 2008 21:16

sterretje.. ala rayplay is dat.. ik weet niet of ik het goed heb getypt!

zulk gesmeer is helemaal niet voor mij weggelegd :? plus dat hier een erg sterk wurgreflex was ds bij elk miniscuul stukje kwam een gigantische kokhals!

dus lekke rmet een lepel.. schijnt dat de meeste mensen replay super vinden.. maar ik vind eht niks...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 dec 2008 21:20

paprikameisje2 schreef:sterretje.. ala rayplay is dat.. ik weet niet of ik het goed heb getypt!

zulk gesmeer is helemaal niet voor mij weggelegd :? plus dat hier een erg sterk wurgreflex was ds bij elk miniscuul stukje kwam een gigantische kokhals!

dus lekke rmet een lepel.. schijnt dat de meeste mensen replay super vinden.. maar ik vind eht niks...

:mrgreen: rapley

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 01 dec 2008 21:29

Ilona eet best netjes.. Brood zelf met een vork, en groente pakt ze met dr handje of ook met een vorkje.
Het brood prik ik wel voor haar op een vork, want dat gaat nog niet zo goed. ;)
Maar ze pakt de vork dan zelf en doet 't in haar mond.

Slabbetjes zijn met pap en gepureerd fruit wel erg handig.
Vaak slaat ze net met haar handje in de rondte als de lepel er aan komt. 8)

He Haai, Timon is bijna jarig! Leuk!
Ik ben ook al aan het denken hoe we het gaat vieren.. Moet sowieso in tweeen.
Of ik het nou op 1 dag doe of op op verschillende dagen, weet ik nog niet..

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 dec 2008 21:41

lammetje schreef:vind een slab echt niet alleen voor babys hoor, in die luxe restaurants krijg je toch ook zo'n doek voor op je knieën :lol:
Overigens draagt Sarah hier niet iedere dag hetzelfde maar soms 2 dagen en alshet niet vies is en niet stinkt gaat het ook echt de was nog niet in hoor. Doe dat bij mn eigen kleding ook niet. Maar als er vlekken op zitten natuurlijk wel :)

Ben op zoek naar een fietskar, iemand hier ervaring daarmee? Heb wel een paar mooie gezien maar kan niet echt een site vinden waar ik ze goed kan vergelijken....

1 tip ga voor een merk, beter een 2dehandse merk dan een goedkope.
Chariot, is heel goed licht en supersnel in te klappen,en ook goed te gebruiken als wandelwagen,

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 dec 2008 21:42

paprikameisje2 schreef:sterretje.. ala rayplay is dat.. ik weet niet of ik het goed heb getypt!

rapley idd, het werkt wel, en dat kokhalsen gaat over, maar je moet er idd wel tegen kunnen

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 dec 2008 11:11

Tj jij vroeg het laatst een keer...
Ben gisteren met Danique naar het cb geweest ze weegt nu 13.800kg en is 86,5 cm lang.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 dec 2008 11:28

@Liefje, dan is Danique niet veel gegroeid of wel? Ik meen me te herinneren dat ze de vorige keer ook al rond de 13 kilo woog.

Ik wacht nog steeds op een oproep om naar het CB te komen. Met anderhalf zou er weer controle zijn en dan doen ze hier in een keer een hele groep kinderen van anderhalf jaar tegelijk, zodat ze met elkaar kunnen spelen enzo. Meer ff gezellig en leeftijdsgenootjes leren kennen. Ben benieuwd!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 dec 2008 11:30

Thomas was boven aan het spelen, komt ie net opeens beneden met zijn speen, kroel en z´n pyama. Hoe bedoel je: Ik maak duidelijk dat ik naar bed wil? :mrgreen: 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 dec 2008 11:40

geweldig.... :mrgreen:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 dec 2008 12:05

bloempie schreef:@Liefje, dan is Danique niet veel gegroeid of wel? Ik meen me te herinneren dat ze de vorige keer ook al rond de 13 kilo woog.

Ik wacht nog steeds op een oproep om naar het CB te komen. Met anderhalf zou er weer controle zijn en dan doen ze hier in een keer een hele groep kinderen van anderhalf jaar tegelijk, zodat ze met elkaar kunnen spelen enzo. Meer ff gezellig en leeftijdsgenootjes leren kennen. Ben benieuwd!

Klopt de vorige keer was ze 13,055 kg en de lengte 83,5 cm.
Bij ons doen ze die oproep met de 2 jaar :-)

Leuk ey ze worden steeds wijzer, Danique trok mij gisteravond mee naar de keuken en wees naar het haakje waar de theedoek hing ik moest papa helpen afdrogen :mrgreen:

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 02 dec 2008 12:17

Gisteren rook ik 'onraad' dus vroeg ik aan Febe of zij poep had of Zilpa. Zegt ze: 'hein poep'! (ik dus) :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Archief”