Moderator: Moderafo's
ejvl schreef:Dank je voor de filicitatie's![]()
M'n vriendin/as vrouw (jaja, een moetje) is nu een week of zes zwanger, alleen ze is zo verschrikkelijk zenuwachtig dat er iets fout kan gaan, ze heeft van iemand gehoord dat het heel vaak in deze tijd van de zwangerschap misgaat, ze slaapt er zelfs vaak niet van, en een echo mag pas vanaf de 8e week volgens de verloskundige.
Is er iets wat ik kan doen, haar vertellen om haar minder zenuwachtig te krijgen en haar op d'r gemak te stellen?
Alvast bedankt!
rosekapje schreef:Ik wil er graag 1 met een bakje en een zitje naast elkaar. DIe vind ik in eerste instantie mooier en ze schijnen beter en handelbaarder te zijn in de meeste gevallen.
als ik weer een enkele kan gebruiken (met kiddyboard) dan gbruik ik gewoon de wagen die ik nu ook heb. (Mutsy) daar kan ook een duozit op, maar de jongste moet dan minimaal 6 maanden zijn (dit omdat hij niet helemaal plat kan) dus daar hebben we ook niks aan.
M'n vriendin/as vrouw (jaja, een moetje) is nu een week of zes zwanger, alleen ze is zo verschrikkelijk zenuwachtig dat er iets fout kan gaan, ze heeft van iemand gehoord dat het heel vaak in deze tijd van de zwangerschap misgaat, ze slaapt er zelfs vaak niet van, en een echo mag pas vanaf de 8e week volgens de verloskundige.
Is er iets wat ik kan doen, haar vertellen om haar minder zenuwachtig te krijgen en haar op d'r gemak te stellen?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
trijntjejohanna schreef:hier moet ik toch nie aan denken![]()
Poolse baby weegt 7 kilo bij geboorte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten