Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Ben het niet eens om te zeggen dat je maar over die drempel heen moet stappen en naar de ha gaan.
Heb bij onszelf heel goed gemerkt dat je er echt klaar voor moet zijn en bij de 1 is dat na een jaar en bij de ander na meerdere jaren.
Of je nu naar een vrouwenarts gaat of een man maakt niets uit.
Zelf denk ik dat je beter een man kunt hebben want die let tenminste niet op alles...
Daphne schreef:@Funlover: Natuurlijk is het handiger te gaan, logisch, maar net wat ik hierboven schrijf: het bezoek aan de ha vind ik niet erg, dat zou ik ook wel willen. Wat ons nu nog tegenhoudt is de hele mm.
Tuinfluiter schreef:Begrijp het wel hoor als er zo gedacht word net als Funlover maar lange tijd was voor ons de drempel te hoog omdat wij bang waren voor de uitslagen.
Want (ik was toen nog maar net 23 toen wij de mm zijn ingegaan) stel je voor dat ze gelijk al zeggen dat het niet mogelijk is om zwanger te worden.
Weg alle hoop, weg alle verwachtingen.
Wij hadden dan nog liever elke maand de hoop of het misschien wel gelukt zou zijn.
Ook zagen wij erg op tegen het gedoe om heel vaak naar het zh te moeten voor vanalles.
Dat laatste is iets waar we eigenlijk later achter zijn gekomen dat het nog veel intensiever is als we van te voren bedacht hadden.
Daphne schreef:Joh, wat heftig!
Heel erg veel sterkte met het verwerken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten