Moderator: Moderafo's
MissF schreef:oja, en waarom ouders in de rij erbij staan snap ik helemaal niet, daar hadden wij helemaal niet over nagedacht, dat ging gewoon zo, maar vind ik een beetje raar, dan zouden toch ook alle broers en zussen erbij moeten ofzo? Of zou er een bepaalde traditie achter zitten?
Kate Spade schreef:Wij krijgen de sleutel van ons huis in juni, dan zijn we iets meer dan een maand getrouwd. Mijn vriend is enorm fan van klussen en zijn familie ook. Wat ben ik daar blij mee zeg! Want binnen mijn familie zijn we echte niet-klussers. Maar wat de centen-kwestie betreft: zelf doen scheelt gewoon echt enorm.
Toch ga ik gewoon mee helpen klussen, in een hoekje van de zolder begin ik met verfen. (Om te oefenen soort van) En dan stukje bij beetje meer in het huis ofzoietsKlussen kun je ook een beetje leren.
Ik heb ook nog een boekje gekregen van mijn vriend, klussen voor vrouwen ofzoiets. Het is echt een mooi en duidelijk boekje en klussen staan stap voor stap beschreven en de moeilijkheids-klus-graad.
Iets anders: hoe doen jullie het logistieke gedeelte? Dan bedoel ik, je loopt bijvoorbeeld de kerk binnen en later weer naar buiten. Lopen je ouders mee met de menigte of lopen die mee met het bruidspaar. En hoe zit dat in het stadshuis?
En hoe word je gefeliciteerd op de receptie? Laat je de gasten in een rij staan of loop je zelf rond? En worden de ouders ook gefeliciteerd en is daar een bepaalde volgorde bij, wie er eerst gefeliciteerd wordt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 360 gasten