Weet geen titel voor dit loze verhaal...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 14 jun 2005 03:07

Eén van de dingen die dit probleem nog lastiger maakt, is als je al een paar dagen relatief op tijd naar bed gaat en dan toch opeens gewoon niet kan slapen. Dus ga je maar achter internet hangen. En word je te laat wakker. En ben je de volgende dag brak, dus kan je je niet concentreren. Ik zie het alweer aankomen. Living in circles. Hiep hiep. Hoera. :roll:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Flex187
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Flex187 » 14 jun 2005 07:40

hananja schreef:Bedankt voor het (lange) wachten...
Ik had het idd niet echt tegen jou gericht. Met name de eerste reacties van joris vind ik erg kinderachtig en niet echt in het topic passen. M.i. was hij ook een beetje de aanleiding voor het veranderen van het topic. Ik was ook niet helemaal in een normale bui toen ik die post schreef.. ik was nl ook nogal geirriteerd door het (schijnbare) gebrek aan begrip.. Hierdoor was mijn reactie veel te fel verwoord.. mijn excuses hier voor. Ook heb ik mezelf niet echt genoeg tijd gegunt om een goed antwoord te formuleren.. De laatste tijd heb ik het nogal druk met de laatste dingen voor school, en als ik dan thuis kom ga ik meestal bijna direct slapen.. om alleen voor het avondeten wakker te worden en daarna rond een uur of 10... om dan nog niet echt wakker te zijn.. maar wel achter de computer te hangen tot een uur of 1 meestal.. nu zelfs nog een anderhalf uur langer... maar dan ben ik de laatste tijd niet echt meer met rw bezig...
Vandaar mijn late reactie en eerder wat minder plezierige reactie... Het was dus idd niet tegen je persoonlijk gericht flex, het spijt me al het zo over is gekomen. Hartelijk bedankt voor het respect dat je in de bovenstaande post hebt getoont. :D

Ok, als het niet tegen mij was bedoeld eb ik niets gezegd. Ik voelde me nogal onjuist bejegend, maar dat was dus onterecht. (nooit gedacht dat ik het woord bejegend nog eens zou gebruiken :D ) Anyway, de schooldrukte is herkenbaar :) heb ik ook nogal last van.

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 14 jun 2005 20:13

@Gershwin:
Dat van het niet kunnen slapen heb ik ook af en toe, maar dan is het bij mij dat ik zo vroeg ga slapen dat ik tegen een uur of 12 weer wakker wordt en dan helemaal niet meer kan slapen... 1 voordeel.. ;) je kan zo wel eerste komen te staan op de triviant van de chat ;) (ja, ok dat was alweer een tijdje geleden..)
een oplossing die bij mij dn wel kan helpen is een soort van avonddutje doen en dan jezelf verlichten om 9 uur ongeveer weer uit bed te komen... en er dan vervolgens om 10 uur echt uit te komen.. Een tijdje andere dingen doen, en dan als je moe bent weer naar bed.. Vroeg opstaan gaat dan wel redelijk.. helemaal als je 's ochtends vroeg een afspraak hebt waar je een eind voor moet fietsen :D

Verder is het me zaterdag gelukt een keer echt goed op tijd op mijn werk te zijn :D (ik was de derde die er was... de deur was nog niet eens open :D)

Maar ja... voor de rest heb ik nog steeds moeite mn kamer op orde te krijgen, maar mijn moeder wordt er nu zo chagarijnig van dat ze begint te dreigen dat als ik het niet binnen een week opruim er verdere maatregelen volgen.. mijn ouders kennende zal dat waarschijnlijk resulteren in het tijdelijk kwijt raken van mijn computer... :?

Maar goed.. dan ga ik daar zo maar eens mee aan de slag.. mijn vriend begint er zelfs ook al over te zeuren, en eigenlijk hebben ze enorm gelijk... zoals ik al wel eerder heb gezegd geloof ik... het ziet er uit alsof er een bom is ontploft.....

Terug naar “Archief”