Moderator: Moderafo's
hananja schreef:Bedankt voor het (lange) wachten...
Ik had het idd niet echt tegen jou gericht. Met name de eerste reacties van joris vind ik erg kinderachtig en niet echt in het topic passen. M.i. was hij ook een beetje de aanleiding voor het veranderen van het topic. Ik was ook niet helemaal in een normale bui toen ik die post schreef.. ik was nl ook nogal geirriteerd door het (schijnbare) gebrek aan begrip.. Hierdoor was mijn reactie veel te fel verwoord.. mijn excuses hier voor. Ook heb ik mezelf niet echt genoeg tijd gegunt om een goed antwoord te formuleren.. De laatste tijd heb ik het nogal druk met de laatste dingen voor school, en als ik dan thuis kom ga ik meestal bijna direct slapen.. om alleen voor het avondeten wakker te worden en daarna rond een uur of 10... om dan nog niet echt wakker te zijn.. maar wel achter de computer te hangen tot een uur of 1 meestal.. nu zelfs nog een anderhalf uur langer... maar dan ben ik de laatste tijd niet echt meer met rw bezig...
Vandaar mijn late reactie en eerder wat minder plezierige reactie... Het was dus idd niet tegen je persoonlijk gericht flex, het spijt me al het zo over is gekomen. Hartelijk bedankt voor het respect dat je in de bovenstaande post hebt getoont.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten