ben alleen nu al jalours op mijn vrouw dat zij de borst mag geven aan dat lieve pummeltje, dat ze dat 9 maand in haar lichaam mag dragen.. als vrouw heb je toch eigenlijk 9 maand eerder een kind..
Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Hum. hum... feministisch geneuzelach, heb er niks op in te brengen ik ben een man en ik kom net kijken
ben alleen nu al jalours op mijn vrouw dat zij de borst mag geven aan dat lieve pummeltje, dat ze dat 9 maand in haar lichaam mag dragen.. als vrouw heb je toch eigenlijk 9 maand eerder een kind..
yvonne schreef:mn dochter mag willen wat ze wilt worden
nee dat zeg je niet maar dat zeggen wel heel veel mensen hoa!!
en ik respecteer me pa best... maar ik respecteer niet dat ze altijd lopen te zeuren datik in de zorg moet.. ik heb niks tegen de zorg maar wel als ik dr moet gaan werken...
essieee schreef:]Mariamagdalena schreef:yvonne schreef:ik weet niet of ik ga trouwen...
ik wil denk ik geen kinderen.. ligt er ook aan wat mn man word
want sorry maar ik vind het nergens op slaan dat een man een baan van 24 uur per dag moet en een vrouw dan maar het huishouden in moet kan toch ook andersom?
en sorry van gister... was een beetje depri
Natuurlijk weet je niet of je gaat trouwen als je 14 bent.
Maar je weet ook niet of het misschien wel zo is, want misschien kom je wel een hele lieve gast tegen, waar je echt veel van gaat houden.
En ik heb nog nooit een man gezien die 24 uur per dag werkt, meestal is dat 7 of 8 uur per dag.
Als je een baby hebt, ben je wel 24 uur per dag in touw.
En het kan ook andersom, daarom zei ik ook: je kan ook met een huisman trouwen.
Een huisman is een man die niet kan of wil werken, en waar de vrouw voor werkt. En als er kinderen zijn, dan zorgt de huisman zo goed mogelijk voor de kinderen. Alleen is het jammer voor een baby dat een man geen borsten heeft, maar ja, ieder kiest voor zichzelf.
Als je met een man getrouwd bent die niet werkt, dan is het wel jammer, dat je als vrouw heel veel moet missen van de ontwikkeling van je kindje.
Eerst heb je het 9 maanden in je buikje gedragen en daardoor heb je een band met je kindje gekregen, dat wordt dan 8 weken na de geboorte afgebroken, omdat je man dan alles doet, en jij uit werken moet gaan, en dan erg moe bent als je thuis komt, en je hoofd niet staat naar gejank en gezeur. Terwijl als jij uitgerust zou zijn, dan kon je wel makkelijker tegen gejank en gezeur. huismannen kunnen lekker s middags een uurtje een tukkie doen, maar de uithuiswerkende vrouw, moet doorgaan, dus na het eten, zak je als een pudding in elkaar.
Daarbij komt ook nog, dat het heel vermoeiend is om zwanger geweest te zijn. Je bent 9 maanden zwanger en daana moet je lichaam 9 maanden "ontzwangeren" dat betekent: bijkomen. Uitrusten, herstellen, dus ff slapen wanneer de baby s middags slaapt.
Anders wordt je bekaf, zeker als je meer dan 1 kind hebt.
Huismannen zijn slim, en hebben het goed bekeken.
Let wel: ik zal niet oordelen over een man die buiten zijn schuld niet werkt, door een handicap of zo, die kan er niks aan doen, dan moet je wel.
Maar onderschat zwanger zijn, bevalling en moederschap niet.
Het is erg vermoeiend.
Daarom zeiden ze vroeger altijd tegen ons: Zolang je kind nog s middags moet slapen, heb jij het ook nodig.
Maar dat kan in deze maatschappij niet meer.
Nu moeten vrouwen doorgaan.
Werken tot ze niet meer kunnen.
Ik heb me ook kapot gewerkt hoor, alleen vanaf de geboorte van mijn eerste kind tot het 4de jaar van mijn laatste kind was ik fulltime "huisvrouw". Maar ik heb mijn rug en mijn handen, heup, knie, voet, kapot gewerkt, werkelijk kapot, versleten, artrose, niks meer aan te doen. Geeft niks, hoort bij het leven. Maar ik heb het nog makkelijk gehad vergeleken met jonge vrouwen nu, die alsmaar door moeten gaan tot ze erbij neervallen.
leuk, geestig, goed stuk!
Raido schreef:Dat had ik er voor over ja... het lijkt me fan-tas-tisch... raar he? ben ik vast een jongen voor, maar ik verlang naar die dingen..
Raido schreef: nee ik voel de barenspijn niet, maar ik zou het ervoor over hebben als ik een kind zou krijgen.. echt!
Raido schreef:tja... zucht soms zijn mensen echt baas boven baas nee ik voel de barenspijn niet, maar ik zou het ervoor over hebben als ik een kind zou krijgen.. echt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten