Wij hier ook een chistelijk kdv, wel twee

! zeer uniek denk ik. Ik neem niet af in de vakantie, dat komt omdat ik zelf niet werk in de vakantie. Bij mijn kdv is een diversiteit aan contracten die je kan afnemen, een 52 weken, 40 weken, dat is dus zonder schoolweken, 40 weken, dan los jezelf 12 weken op, naar eigen inzicht in te vullen, maar wel met een minimale afspraak van twee weken voor voor of afmelden of aanmelden. Dus.. voor ieder wat wils.
Ik lette in het verleden minder goed op met het halen en brengen, maar ben nu nauwkeuriger. Haal m zo snel mogelijk op om het zo goedkoop mogelijk te houden voor mezelf. Vaak rommelt hij dan op school om mij heen of ik ga eerder naar huis en ga s avonds terug naar school om zo door te werken.
Zo.... Nu moe tik maandag naar de dirc om te vragen of juul vrijdag na de pauze mee mag en maandagmorgen vrij mag tav de gewonnen vakantie. We zitten met tien 'gezinnen' om het park te testen

alles is als het goed is open! en splinternieuw!
Lammetje: Ik herken je verhaal nog steeds M is overdag zo druk dat hij s nachts ws niet tot rust kan komen. Maar merk wel dat ik al helemaal ben aangepast aan het mindere slapen wat ikzelf kan, ik sta op, troost em, en ga weer liggen. Helaas wil hij absoluut niet bij ons in bed maar wil hij alleen maar zijn eigen bed.
Juul is ook weer flink aan het hoesten, na die longontsteking blijft het wekelijks haast de kop op steken.. zucht! ...... Dus is ook nog wel eens wakker. Nog zes weken te gaan, dan hebben we al zomervakantie, met elkaar bijtanken.