Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:Over die injectie; dat is zeker alleen bij een negatieve bloedgroep? Ik weet namelijk van niks (heb de weinig voorkomende bloedgroep: AB+)
Bumba schreef:liefie schreef:Hebben jullie ook al zoveel last van lekkende borsten? Ik heb het nu al 5 weken en wordt alleen maar erger ik ben nu bij de zeeman om een bh geweest (een oma bh volgens mijn man) En zoogcompressen bij de drogist want halverwege de nacht was mijn hempje gewoon doorweekt erg vervelend maar dit gaat stukken beter.
Tijdens de zwangerschap heb ik nooit lekkende borsten gehad, na de bevalling des te meer!
Schipje schreef:Die lillypads zijn denk ik erg handig met zwemmen maar voor 'gewoon' gebruik zou ik het niet doen ivm bacterien. Het is onder zo'n plasticje dan net een broeikas van bacterien en je huid kan ook niet ademen, lijkt me heel ongezond! ik denk dat zoogcompressen wel een aanrader voor je zijn. Je hebt ook wasbare, van 100 procent katoen.
vpk schreef:ik had tijdens mijn zwangerschap ook af en toe lekkende borsten, ongeveer vanaf dat ik 6 mnd zwanger was. maar gelukkig niet elke dag. had toen maar vast zoogcompressen in huis gehaald..
@liefie: we vinden het kamertje op zich nog steeds erg leuk. Alleen toen zat er wel een briefje bij in, maar niet veel aandacht aan geschonken: dat het van een bepaalde houtsoort was en whitewash afgewerkt, dat je daardoor op den duur de nerven van het hout zou kunnen gaan zien. al na korte tijd, kwamen er dus bruine (houtkleurige) vlekken door het witte heen op de plek waar van die rondjes (hoe noem je dat) in het hout zitten.. daar baal ik best van.. mocht er nog een kleintje komen ga ik het denk ik overschilderen. en dan hoogglans wit ofzo.
idd, als je die bordjes erop maakt, dat doe je met schroefjes, dus als je ze eraf wilt dan heb je gaatjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten