Lelijke vrouw....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 28 jan 2006 01:14

Smurffie schreef:Hehe, weet je hóe apart, dat mensen wel hun mening geven over mooie vrouwen, tot in details, maar er in dit topic geen enkel punt wordt genoemd wat betreft lelijke vrouwen. :P

We zijn duidelijk bang om iemand te kwetsen, tóch wel sociaal!
Leve de Refowebbers! d:)b

misschien ook omdat je je bij schoonheid beter iets kunt voorstellen? ik bedoel, een mooi mens (hoeft niet altijd een vrouw te zijn), daar bestaat een bepaald ideaalbeeld van, maar wie is nu ideaal lelijk? of wanneer ben je nu ideaal lelijk? soweiso vind ik schoonheid al geen optelsom van bepaalde zaken (zoals slank, regelmatig gezicht), maar daar zou je dan nog (redelijk subjectieve, maar toch) criteria voor kunnen opstellen, terwijl dat voor lelijkheid volgens mij niet is.

ook nog een citaat van de cartoonist Gummbah (die uitsluitend lelijke mensen tekent): "schoonheid is eindig, lelijkheid oneindig."
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 jan 2006 14:49

Lorijntje schreef:Je kunt ook iemand superknap vinden waarmee je toch nooit een relatie zou willen beginnen, gewoon omdat het je type niet is he..

Dat kan, maar daar ging het hier niet over natuurlijk. :)

Smurffie schreef:We zijn duidelijk bang om iemand te kwetsen, tóch wel sociaal!
Leve de Refowebbers!

Ach, ik wil best namen gaan noemen, maar dat schiet niet echt op aangezien de meeste lelijke vrouwen niet zo algemeen bekend zijn. 8)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 30 jan 2006 15:18

Napoleon schreef:
Smurffie schreef:Hehe, weet je hóe apart, dat mensen wel hun mening geven over mooie vrouwen, tot in details, maar er in dit topic geen enkel punt wordt genoemd wat betreft lelijke vrouwen. :P

We zijn duidelijk bang om iemand te kwetsen, tóch wel sociaal!
Leve de Refowebbers! d:)b

misschien ook omdat je je bij schoonheid beter iets kunt voorstellen? ik bedoel, een mooi mens (hoeft niet altijd een vrouw te zijn), daar bestaat een bepaald ideaalbeeld van, maar wie is nu ideaal lelijk? of wanneer ben je nu ideaal lelijk? soweiso vind ik schoonheid al geen optelsom van bepaalde zaken (zoals slank, regelmatig gezicht), maar daar zou je dan nog (redelijk subjectieve, maar toch) criteria voor kunnen opstellen, terwijl dat voor lelijkheid volgens mij niet is.

ook nog een citaat van de cartoonist Gummbah (die uitsluitend lelijke mensen tekent): "schoonheid is eindig, lelijkheid oneindig."

Weet je wat de titel van Gummbah's site is? Pas maar op met het promoten van Gummbah, straks wordt je gebanned!

Ik wil best wat details geven over wat IK lelijk VIND. Maar schoonheid is makkelijker te beschrijven. Daarbij vind ik niet snel echt iemand lelijk, hooguit niet mooi genoeg voor mijzelf (om hem/haar aantrekkelijk te vinden) (maar dan is er vast wel weer iemand die daar anders over denkt...)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 jan 2006 15:20

kurtyo schreef:Daarbij vind ik niet snel echt iemand lelijk, hooguit niet mooi genoeg voor mijzelf

:mrgreen:

Zo ist maar net! 8)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 30 jan 2006 15:21

8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 30 jan 2006 15:32

Argh! :shock:
stelletje slampampers. 8)

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 30 jan 2006 16:31

kurtyo schreef:
Weet je wat de titel van Gummbah's site is?

geen idee, maar dat neemt niet weg dat hij ook weleens gelijk kan hebben :)
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 jan 2006 16:53

Marnix schreef:het geeft wel een beetje het perspectief aan.... ring = uiterlijk, varken = innerlijk..... maar toch is het andersom inderdaad ook niet alles he ;)

Inderdaad! Vrouwen zijn nu eenmaal mooier dan mannen, in ieder geval qua billen, borsten, buik enzo. Daar kunnen jullie ook weinig aan doen. Maar mannen kunnen wel mooie ogen hebben of mooi lang haar *sigh*

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 30 jan 2006 17:07

Ik vind mannen met n brede torso en schouders ook mooi hoor!
We can love completely, without complete understanding.....

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 30 jan 2006 19:56

Lalage schreef:Maar mannen kunnen wel mooie ogen hebben of mooi lang haar *sigh*

Jaaa *hijg* :wink:

Magoed, wat is lelijk? Smaken verschillen. Ik kijk liever naar wat ik mooi vind van mezelf. Negatief gezien vind ik mezelf aan de (veel) te dunne kant (maar het niet zo dat ik me eigen het apezuur eet om vooral aan te komen, ik ben er dus niet mee bezig), wat ik mooi vind zijn bv mijn krullen. Dus ik hou het een beetje in evenwicht met wat ik vind van mezelf, ik zal me zelf dus ook nooit als lelijk of knap o.i.d. betitelen.

Zo, dat was mijn visie :)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 30 jan 2006 20:16

in ieder geval qua billen, borsten, buik enzo.
Gek he? Een vent met borsten wordt over het algemeen niet echt als mooi gezien hoor! Net zomin ik een vrouw met borsthaar mooi vind :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 30 jan 2006 21:05

Lalage schreef:Maar mannen kunnen wel mooie ogen hebben of mooi lang haar *sigh*

Mannen kunnen ook best goed lélijk lang haar hebben *zucht*...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 31 jan 2006 11:19

Katlheen schreef:
in ieder geval qua billen, borsten, buik enzo.
Gek he? Een vent met borsten wordt over het algemeen niet echt als mooi gezien hoor! Net zomin ik een vrouw met borsthaar mooi vind :mrgreen:

Dat bedoel ik!
En Tobbe: je hebt gelijk, dan kijk ik liever de andere kant op ;)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 31 jan 2006 11:47

Ik vind vrouwen niet perse mooier dan mannen... Hooguit ronder, qua vormen.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 31 jan 2006 11:47

De titel van Gummbah's site, Napoleon, bestaat uit een vloek. Ohooo! Schande! En dat propageer jij hier op refoweb!

Terug naar “Archief”