Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Een mooie vrouw zonder verstand is als een gouden ring in de neus van een varken..
Maar stellen dat uiterlijk onbelangrijk is, gaat mij te ver
 Het lijkt mij heel normaal dat je je, eerder, aangetrokken voelt tot in jouw ogen mooie vrouwen dan tot in jouw ogen minder mooie vrouwen. Vaak geeft het uiterlijk toch al een bepaalde weergave van iemands innerlijk, als iemand er verzorgd uitziet komt dat al heel anders over dan dat iemand en onverzorgd uitziet.
 Het lijkt mij heel normaal dat je je, eerder, aangetrokken voelt tot in jouw ogen mooie vrouwen dan tot in jouw ogen minder mooie vrouwen. Vaak geeft het uiterlijk toch al een bepaalde weergave van iemands innerlijk, als iemand er verzorgd uitziet komt dat al heel anders over dan dat iemand en onverzorgd uitziet.
 ) echt superknap of echt lelijk. Bijna elke 'lelijke' jongen heeft wel iets knaps, en elke superknappe jongen heeft wel iets minder moois.
 ) echt superknap of echt lelijk. Bijna elke 'lelijke' jongen heeft wel iets knaps, en elke superknappe jongen heeft wel iets minder moois.

JialiKelly schreef:Ik denk ook wel dat uiterlijk meetelt idd.
Een enorm groot deel van de vrouwen zou wel iets meer met Robbie Williams willen doen dan een beschuitje eten, maar ik vind m dan weer niks..
En omgekeerd kan het ook het geval zijn, dat ik iemand mooi vind die anderen weer heel lelijk vinden.
 Daar zouden we niet meer over praten
 Daar zouden we niet meer over praten  

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten