Collateral schreef:Waar ben je te bezichtigen en wat is de entreeprijs?
BRILJANT!
En inderdaad is het wel een heel onsubtiele en zwakke vorm van aandacht vragen om jezelf op deze manier te bestempelen als 'schoolvoorbeeld van een lelijke vrouw'.. :S
Lijkt wel op de fototopic joh : ) " Ik zet hier een foto neer maar ik vind hem niet echt leuk' HINT: Ik wil horen dat ik toch zo ongelofelijk leuk ben dat er geen knappere en mooiere en aantrekkelijkere mensen bestaan..
Vrouwen zeggen toch altijd dingen die ze niet menen. Dat ze precies het tegenovergestelde bedoelen? Dus als je jezelf een voorbeeld van lelijkheid vind, bedoel je eigenlijk te zeggen dat dat niet zo is. En dat wil je graag bevestigt zien in reacties als: nee joh, je bent niet lelijk.
Maar goed, om dan de botte kortzichtige man uit te houden (die totaal niet in staat is om met vrouwen te communiceren enzo), waar is die prent van je? Zal ik daarna commentaar geven.!
Hebt aangezien t zoveel onnodig stof doet opwaaien maar even weggehaald. Twas inderdaad geensinds serieus bedoeld. En néé ik bedoel hier niet mee te zeggen dat k nu gelijk geweldig mooi ben ofzo.
We can love completely, without complete understanding.....
Gelijk heb je Marnix, maar de uitstraling zorgt er ook vaak voor of iemand mooi of lelijk is, daarbij is mooi zo relatief, wat de één mooi vindt, vind de ander juist niet mooi.
Dat is maar goed ook, anders werd het leven nog moelijker