Moderator: Moderafo's
mw schreef:ik zou het niet doen.... ik ga niet voorlezen uit een boek waar onwaarhden in staan (ik denk niet dat dit de goede woorden zijn, want ik ben niet zo bekend met de koran).
Net zoals ik een client van me ook niet help als ze het roomskatholieke onze vader opzegt... en ff niet weet hoe ze verder moet.
Net zoals ik een client van me ook niet help als ze het roomskatholieke onze vader opzegt... en ff niet weet hoe ze verder moet.
Katlheen schreef:Net zoals ik een client van me ook niet help als ze het roomskatholieke onze vader opzegt... en ff niet weet hoe ze verder moet.
En wat is dan het verschil met een protestants Onze Vader? Kan aan mij liggen hoor, maar bidden katholieken niet hetzelfde Onze Vader?
MrSokkie schreef:mw schreef:ik zou het niet doen.... ik ga niet voorlezen uit een boek waar onwaarhden in staan (ik denk niet dat dit de goede woorden zijn, want ik ben niet zo bekend met de koran).
Help je wel mensen die een een andere politieke mening hebben? Of fan zijn van een andere voetbalclub?
mw schreef:MrSokkie schreef:mw schreef:ik zou het niet doen.... ik ga niet voorlezen uit een boek waar onwaarhden in staan (ik denk niet dat dit de goede woorden zijn, want ik ben niet zo bekend met de koran).
Help je wel mensen die een een andere politieke mening hebben? Of fan zijn van een andere voetbalclub?
koran en de bijbel gaan over geestelijke zaken, waar de eeuwigheid toch wel mee gemoeid is.
Politieke mening en voetbalclub (ik zal al noooit een gesprek hebben over een voetbalclub wat ik haat dat afgodengedoe) zijn aardse zaken waar ik geen waarde aan hecht/
__
Net zoals verpleeg zegt is tijd een verkeerd excuus. Ik blijf graag een halfuurtje langer zonder overuur te schrijven om over het geloof te praten.
Katlheen schreef:Wordt nog leuk als de situatie andersom is. Als jij graag zou willen, dat ik als broeder je 's nachts, als je het moeilijk hebt, voorleest uit de bijbel. Lijkt me leuk om dan te glashard in je gezicht te zeggen: sorry, maar u bent van een bepaalde reformatorische richting, die ik niet erken als de enige ware christelijke leer. Uit geloofsovertuiging kan ik u niet voorlezen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten