Wit vind ik btw heel miljonairspatserachtig

Moderator: Moderafo's
Boekenlezer schreef:Ik vind zwarte pakken voor dominees en ouderlingen mooi staan. Dat is tenminste stijlvol. (En ja, dan steek je al snel af in onze cultuur waarin veel stijlloosheid te vinden is.)
Dreamster schreef:Over die zwarte pakken op het werk: verschillende kerkenraadsleden zijn advocaat of acountant. Misschien is het niet echt vreemd als je dan in een zwart pak loopt?
PeterD schreef:Dreamster schreef:Over die zwarte pakken op het werk: verschillende kerkenraadsleden zijn advocaat of acountant. Misschien is het niet echt vreemd als je dan in een zwart pak loopt?
Ik denk dat je dit moet scheiden Dreamster, werk situatie is losgekoppeld van het ambt. Hoewel het op zijn minst verbazingwekkend zou zijn als iemand die in werksituatie in een zwart pak rondloopt ineens op zondag in de kerkenraadsbank met een lichtroze pak aan zou zitten.![]()
Het zwarte pak, ik blijf er bij, is een goede traditie in reformatorisch Nederland die we hoog moeten houden!
PeterD schreef:Dreamster schreef:Over die zwarte pakken op het werk: verschillende kerkenraadsleden zijn advocaat of acountant. Misschien is het niet echt vreemd als je dan in een zwart pak loopt?
Ik denk dat je dit moet scheiden Dreamster, werk situatie is losgekoppeld van het ambt. Hoewel het op zijn minst verbazingwekkend zou zijn als iemand die in werksituatie in een zwart pak rondloopt ineens op zondag in de kerkenraadsbank met een lichtroze pak aan zou zitten.![]()
Het zwarte pak, ik blijf er bij, is een goede traditie in reformatorisch Nederland die we hoog moeten houden!
Optimatus schreef:PeterD schreef:Dreamster schreef:Over die zwarte pakken op het werk: verschillende kerkenraadsleden zijn advocaat of acountant. Misschien is het niet echt vreemd als je dan in een zwart pak loopt?
Ik vind het puur uiterlijk vertoon.
PeterD schreef:Optimatus schreef:PeterD schreef:Dreamster schreef:Over die zwarte pakken op het werk: verschillende kerkenraadsleden zijn advocaat of acountant. Misschien is het niet echt vreemd als je dan in een zwart pak loopt?
Ik vind het puur uiterlijk vertoon.
En dat pakkie dan waarin jij in sta op je avatar dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten