Hartelijk welkom op deze website die u informatie verschaft over het gebruik van de lichtwekker of Daymaker. Een lichtwekker kan gebruikt worden om een winterdip of winterdepressie te voorkomen. Lichtwekkers zorgen er ook voor dat u gedurende de wintertijd gemakkelijker in slaap valt, en 's ochtends frisser wakker wordt.
Op de verschillende webpagina's vindt u verschillende lichtwekkers, van de eenvoudige Bodyclock Sunray, tot de geavanceerde Bodyclock Advanced, die tal van vernuftigheden verbergt achter een mooi design.
Wilt u meer persoonlijk advies voor het gebruik van lichtwekkers, mail ons dan.
Denk ook eens aan een lichtwekker als relatiegeschenk voor uw huisgenoot, familielid, of voor uw werknemer of collega (zeker als die zich in de winter verslaapt...).
Ik moet zeggen dat ik er een gekocht heb en het is een aparte ervaring om wakker te worden terwijl het licht aan gaat. Ik zet hem op een half uur en dan is het licht op zijn felst. Ik kan niet tegen dat donker. Sommige dagen wordt het bijna niet licht. Daarom een beetje vriezen en een helder zonnetje!!! Heerlijk!