annvisser schreef:..al die wijsheiden uit boekjes..![]()
Ervaringen in real life, dat is pas kernachtig..
Mmm, er staat heel veel zinnigs in dat boek dus ik zou maar niet oordelen voor je het gelezen hebt *grijns*
Hop, ontopic!
Moderator: Moderafo's
annvisser schreef:..al die wijsheiden uit boekjes..![]()
Dreamster schreef:annvisser schreef:..al die wijsheiden uit boekjes..![]()
Mmm, er staat heel veel zinnigs in dat boek dus ik zou maar niet oordelen voor je het gelezen hebt *grijns*
Hop, ontopic!
Katlheen schreef:Of ze weten wel wat ze willen, namelijk ongebondenheid. En dat lijkt me een groot goed. Als ik om me heen kijk, en zie allemaal van die getrouwde stelletjes van amper 20, dan vraag ik me toch echt af waarom. Is het sociaal wenselijk? Moeten ze zonodig? Is het een vlucht uit huis? Ik bind me pas als ik er volledig achter sta, en als het uit liefde is. Dan maar wat langer ongebonden zijn (hoewel ik dat best wel prettig vind)
Debor@ schreef:Katlheen schreef:Of ze weten wel wat ze willen, namelijk ongebondenheid. En dat lijkt me een groot goed. Als ik om me heen kijk, en zie allemaal van die getrouwde stelletjes van amper 20, dan vraag ik me toch echt af waarom. Is het sociaal wenselijk? Moeten ze zonodig? Is het een vlucht uit huis? Ik bind me pas als ik er volledig achter sta, en als het uit liefde is. Dan maar wat langer ongebonden zijn (hoewel ik dat best wel prettig vind)
Kijk, dat is verstandige opmerking. Soms heb ik het idee dat men maar verkering neemt 'om verkering te hebben' of uit angst dat men 'overblijft', hoe wanhopig kun je zijn
. Ik ga voor het langer ongebonden zijn en uiteindelijk de juiste keuze maken
(en zoals het er nu naar uit ziet, duurt dat nog wel een tijdje
).
topkok schreef:Vrijgezel zijn regeert egt!! weet je hoe relaxt het is om vrijgezel te zijn anders moet je samen zaterdagavond op de bank zitten nouw leuk hoor nix voor mij, ik werk dan:D:D je kunt nooit iets met Vrienden gaan doen want ze willen graag mee!! nouw voor mij ff geen plek!!
Dreamster schreef:Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!
Fijn heh, dat generaliseren.Smurffie schreef:Dreamster schreef:Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!
Goed voor je ouders ja.![]()
Aiai..dan zit ik binnen de kortste keren met een ruitjesoverhemd-en-beige-ribbroek-man opgescheepd, die psalmen in slomotion versie luistert en géén TWS, Abba, John Denver, Roxette, oid kan waarderen.![]()
Spaar me.
MissF schreef:topkok schreef:Vrijgezel zijn regeert egt!! weet je hoe relaxt het is om vrijgezel te zijn anders moet je samen zaterdagavond op de bank zitten nouw leuk hoor nix voor mij, ik werk dan:D:D je kunt nooit iets met Vrienden gaan doen want ze willen graag mee!! nouw voor mij ff geen plek!!
Haha, dan heb ik jou nooit laten zien hoe ik mijn relatie onderhoud
wij zitten soms samen op zaterdagavond op de bank, maar dat is dan omdat ik dat wil, omdat ik dan een filmpje met beamer wil kijken. Anders gaan wij idd wel samen naar vrienden, naar een kroegje ofzoiets.
En door de weeks heb ik de hele dag met mijn vriendinnen en eens in de zoveel tijd echt een avond ALLEEN met mijn vriendinnen en daar heeft hij niks te zoeken, en hij zoekt vaak zat alleen, zonder mij, zijn vrienden op hoor
Beeeetje vaag beeld van relaties heb jij
topkok schreef:MissF schreef:topkok schreef:Vrijgezel zijn regeert egt!! weet je hoe relaxt het is om vrijgezel te zijn anders moet je samen zaterdagavond op de bank zitten nouw leuk hoor nix voor mij, ik werk dan:D:D je kunt nooit iets met Vrienden gaan doen want ze willen graag mee!! nouw voor mij ff geen plek!!
Haha, dan heb ik jou nooit laten zien hoe ik mijn relatie onderhoud
wij zitten soms samen op zaterdagavond op de bank, maar dat is dan omdat ik dat wil, omdat ik dan een filmpje met beamer wil kijken. Anders gaan wij idd wel samen naar vrienden, naar een kroegje ofzoiets.
En door de weeks heb ik de hele dag met mijn vriendinnen en eens in de zoveel tijd echt een avond ALLEEN met mijn vriendinnen en daar heeft hij niks te zoeken, en hij zoekt vaak zat alleen, zonder mij, zijn vrienden op hoor
Beeeetje vaag beeld van relaties heb jij
Tuurlijk begrijp ik wel dat je daar samen moet overhebben, en anders is het gewoon geen goede relatie. maar tog dat is mijn beeld er een beejte bij!!
Dreamster schreef:Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!
annvisser schreef:Dreamster schreef:Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!
Haha, nou.. dan zou er waarschijnlijk helemaal geen man komenZe hebben mij (uiteraard
) het liefste thuis blijvend. Kan ik me enigszins iets bij voorstellen, maar goed, dat is een ander verhaal
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten