Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 24 jan 2006 17:01

annvisser schreef:..al die wijsheiden uit boekjes.. =;
Ervaringen in real life, dat is pas kernachtig..

Mmm, er staat heel veel zinnigs in dat boek dus ik zou maar niet oordelen voor je het gelezen hebt *grijns*

Hop, ontopic!
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 24 jan 2006 17:09

Houd maar op met dat boek, dat heeft mij ook mijn relatie/verloving gekost!
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 24 jan 2006 17:13

Serieus? Ok, sorry dan :oops:

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 24 jan 2006 17:30

Dreamster schreef:
annvisser schreef:..al die wijsheiden uit boekjes.. =;
Ervaringen in real life, dat is pas kernachtig..

Mmm, er staat heel veel zinnigs in dat boek dus ik zou maar niet oordelen voor je het gelezen hebt *grijns*

Hop, ontopic!

En wie zegt dat ik 't nog niet gelezen heb? Ja, ik heb het gelezen, dus mag ik oordelen.. :P

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 24 jan 2006 19:47

Katlheen schreef:Of ze weten wel wat ze willen, namelijk ongebondenheid. En dat lijkt me een groot goed. Als ik om me heen kijk, en zie allemaal van die getrouwde stelletjes van amper 20, dan vraag ik me toch echt af waarom. Is het sociaal wenselijk? Moeten ze zonodig? Is het een vlucht uit huis? Ik bind me pas als ik er volledig achter sta, en als het uit liefde is. Dan maar wat langer ongebonden zijn (hoewel ik dat best wel prettig vind :mrgreen: )

Kijk, dat is verstandige opmerking 8). Soms heb ik het idee dat men maar verkering neemt 'om verkering te hebben' of uit angst dat men 'overblijft', hoe wanhopig kun je zijn :?. Ik ga voor het langer ongebonden zijn en uiteindelijk de juiste keuze maken :) (en zoals het er nu naar uit ziet, duurt dat nog wel een tijdje :mrgreen:).
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 24 jan 2006 19:48

Debor@ schreef:
Katlheen schreef:Of ze weten wel wat ze willen, namelijk ongebondenheid. En dat lijkt me een groot goed. Als ik om me heen kijk, en zie allemaal van die getrouwde stelletjes van amper 20, dan vraag ik me toch echt af waarom. Is het sociaal wenselijk? Moeten ze zonodig? Is het een vlucht uit huis? Ik bind me pas als ik er volledig achter sta, en als het uit liefde is. Dan maar wat langer ongebonden zijn (hoewel ik dat best wel prettig vind :mrgreen: )

Kijk, dat is verstandige opmerking 8). Soms heb ik het idee dat men maar verkering neemt 'om verkering te hebben' of uit angst dat men 'overblijft', hoe wanhopig kun je zijn :?. Ik ga voor het langer ongebonden zijn en uiteindelijk de juiste keuze maken :) (en zoals het er nu naar uit ziet, duurt dat nog wel een tijdje :mrgreen:).

Onderschrijft dit volkomen!!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 24 jan 2006 20:21

Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 24 jan 2006 20:34

Dreamster schreef:Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!

Ha, als dat gebeurt weet ik zeker dat ik NIET de man krijg die ik wil... toch maar niet doen dus :)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 jan 2006 21:51

topkok schreef:Vrijgezel zijn regeert egt!! weet je hoe relaxt het is om vrijgezel te zijn anders moet je samen zaterdagavond op de bank zitten nouw leuk hoor nix voor mij, ik werk dan:D:D je kunt nooit iets met Vrienden gaan doen want ze willen graag mee!! nouw voor mij ff geen plek!!

Haha, dan heb ik jou nooit laten zien hoe ik mijn relatie onderhoud ;)
wij zitten soms samen op zaterdagavond op de bank, maar dat is dan omdat ik dat wil, omdat ik dan een filmpje met beamer wil kijken. Anders gaan wij idd wel samen naar vrienden, naar een kroegje ofzoiets.
En door de weeks heb ik de hele dag met mijn vriendinnen en eens in de zoveel tijd echt een avond ALLEEN met mijn vriendinnen en daar heeft hij niks te zoeken, en hij zoekt vaak zat alleen, zonder mij, zijn vrienden op hoor ;)

Beeeetje vaag beeld van relaties heb jij :P
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 jan 2006 22:17

Dreamster schreef:Weet je waar ik wel voor ben, dat je ouders je man kiezen! Dat schijnt echt goed te zijn!

Goed voor je ouders ja. :shock:

Aiai..dan zit ik binnen de kortste keren met een ruitjesoverhemd-en-beige-ribbroek-man opgescheepd, die psalmen in slomotion versie luistert en géén TWS, Abba, John Denver, Roxette, oid kan waarderen. ](*,)

Spaar me. 8)

André

Berichtdoor André » 24 jan 2006 22:27

Smurffie schreef:

Goed voor je ouders ja. :shock:

Aiai..dan zit ik binnen de kortste keren met een ruitjesoverhemd-en-beige-ribbroek-man opgescheepd, die psalmen in slomotion versie luistert en géén TWS, Abba, John Denver, Roxette, oid kan waarderen. ](*,)

Spaar me. 8)
Fijn heh, dat generaliseren. ;/

topkok

Berichtdoor topkok » 25 jan 2006 00:43

MissF schreef:
topkok schreef:Vrijgezel zijn regeert egt!! weet je hoe relaxt het is om vrijgezel te zijn anders moet je samen zaterdagavond op de bank zitten nouw leuk hoor nix voor mij, ik werk dan:D:D je kunt nooit iets met Vrienden gaan doen want ze willen graag mee!! nouw voor mij ff geen plek!!

wij zitten soms samen op zaterdagavond op de bank, maar dat is dan omdat ik dat wil, omdat ik dan een filmpje met beamer wil kijken. Anders gaan wij idd wel samen naar vrienden, naar een kroegje ofzoiets.
En door de weeks heb ik de hele dag met mijn vriendinnen en eens in de zoveel tijd echt een avond ALLEEN met mijn vriendinnen en daar heeft hij niks te zoeken, en hij zoekt vaak zat alleen, zonder mij, zijn vrienden op hoor ;)

Tuurlijk begrijp ik wel dat je daar samen moet overhebben, en anders is het gewoon geen goede relatie. maar tog dat is mijn beeld er een beejte bij!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 jan 2006 01:49

topkok schreef:
MissF schreef:

Tuurlijk begrijp ik wel dat je daar samen moet overhebben, en anders is het gewoon geen goede relatie. maar tog dat is mijn beeld er een beejte bij!!

Daarom zijn we ook wat kritisch... je moet dat rare beeld van je eens bijstelen / laten bijstellen. Dat dat jou beeld erbij is is juist je probleem.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 25 jan 2006 06:52

Haha, nou.. dan zou er waarschijnlijk helemaal geen man komen :mrgreen: Ze hebben mij (uiteraard :wink: ) het liefste thuis blijvend. Kan ik me enigszins iets bij voorstellen, maar goed, dat is een ander verhaal :-P :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 jan 2006 11:00

annvisser schreef:

Haha, nou.. dan zou er waarschijnlijk helemaal geen man komen :mrgreen: Ze hebben mij (uiteraard :wink: ) het liefste thuis blijvend. Kan ik me enigszins iets bij voorstellen, maar goed, dat is een ander verhaal :-P :)

Haha, herkenbaar hoor! :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”