Moderator: Moderafo's
tinos schreef:tis een messageboard-forum, daar zijn de laatste tijd meer problemen mee
Voda schreef:topkok schreef:Wowie!! wat een avond!! God is egt groot!! om verliefd op te worden, Iemand zei pas tegen mij, word je verliefd op de persoon, of om zijn lieve woordjes??!! God is Goed voor iedereen!!
Mee eens Topkok ! Twas een hele fijne avond waarin ds Budding op een bijzondere manier over de liefde van God vertelde. Ook na de pauze was het fijn en kon ik me er, vooral op het laatsthelemaal in vinden: we worden zalig uit 100% genade, de Heere Jezus stelt geeen voorwaarden: we mogen tòt hem komen zoals we zìjn: zondig en onrein en dan zal Hij ons gaan vervullen.
Wat vonden jullie van de inhoud van de avond ?
Het was geweldig dat we weer met zo'n grote groep RefoWebbers waren ! Fijn om elkaar in Jongerenavond-mini-meeting weer is te zientenslotte was de vorige RefoWeb minimeeting alweer 2 dagen geleden..
![]()
Geen mini meeting zonder foto's. Nu was het erg donker in de zaal daardoor kon ik het beeld in de zoeker van me camera niet zien. Halve hoofden etc zijn het gevolg. Tevens zijn veel foto's nogal hard ingeflitst. Tis dus even behelpen maar.... de Vak-fotograaf in ons midden zal wellicht nog een keer èchte foto's makun...![]()
Hier alvast een paar foto's, er komen er nog veel meer, maar deze leken mij de meest dringende...![]()
![]()
met dank aan Myrthe voor de versiering..![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten