Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 23 jan 2006 20:51

Aragorn schreef:En misschien denk je wel dat de jongens van jouw ervaringen afknapten op je uiterlijk terwijl ze gewoon je innerlijk geen ruk aan vinden. :)

Ze deden het juist alleen om het uiterlijk...niet arrogant bedoeld, maar er was gewoon totaal geen liefde van hun kant :?
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 23 jan 2006 21:06

droevigheid der droevigheden. *grijns*

Leuke discussie trouwens hiervoor. Het is gewoon onzin om te zeggen dat het bij alle mannen om het uiterlijk gaat maar omdat ik gisteren uitgebreid het boek: mannen komen van Mars, vrouwen van Venus, zal ik hier de vertaling (voor de mannen) geven.

Als vrouwen zeggen: alle mannen kijken naar het uiterlijk bedoelen ze: Ik ben teleurgesteld in een man, ik vond dat niet leuk. Willen jullie alsjeblieft zeggen dat niet alle mannen zo zijn...

Zo, dat was voor de mannen onder ons die zich uitermate gekwetst voelden. Vrouwen gebruiken nu eenmaal vaak de overtreffende trap of generaliseren graag. Het is gewoon zo dat ze daar iets mee aan willen geven. 8)
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 23 jan 2006 22:23

..al die wijsheiden uit boekjes.. =;
Ervaringen in real life, dat is pas kernachtig..

topkok

Berichtdoor topkok » 23 jan 2006 23:03

annvisser schreef:..al die wijsheiden uit boekjes.. =;

nouw wat vind jij van een man dan??

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 jan 2006 00:11

Ander topic :)

Dreamster schreef:
Aragorn schreef:En misschien denk je wel dat de jongens van jouw ervaringen afknapten op je uiterlijk terwijl ze gewoon je innerlijk geen ruk aan vinden. :)

Ze deden het juist alleen om het uiterlijk...niet arrogant bedoeld, maar er was gewoon totaal geen liefde van hun kant :?

Ik kan het me best voorstellen hoor... als ik 14 was had ik het wel geweten ;) :P :D

Maar ja... misschien heeft dat ook wel met leeftijd te maken... jongens zijn niet zo snel volwassen... dus wacht rustig een poos af en dan kom je vanzelf steeds meer jongens tegen die niet zo kortzichtig zijn :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 24 jan 2006 00:22

In de laatste NGM staat een fantastisch artikel over de chemie van liefde, het blijkt uit onderzoek dat verliefde mensen ene even hoog (bepaald hormoon) gehalte hebben als mensen met een dwangneurose..

Ook leuk om te lezen is dat passie/verliefdheid na anderhalf jaar weg is (dacht dat het veroorzaakt werd door dopamine) en dan over zou gaan in een andere hormoon die een stabiele relatie/band mogelijk maakt (mensen met autisme hebben dat hormoon te weinig). *ik zal de namen morgen even plaatsen*.

De mooiste uitspraak vond ik: het is dus niet vreemd dat sommige culturen een huwelijk niet willen baseren op zo iets vluchtigs :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 jan 2006 00:48

Wat is NGM?

Ik geloof eigenlijk niet dat het na 1,5 jaar significant anders is dan ervoor, dat is iig niet mijn ervaring. Tussen de eerste paar maanden en de rest zit wel verschil denk ik, maar daarna is het meer gewoon soms meer en soms minder.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 24 jan 2006 02:09

Maar na een paar jaar opent zich wel de mogelijkheid op een ander dan je partner verliefd te worden... dus op zich ben je dan waarschijnlijk niet meer verliefd op je partner :P
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 jan 2006 02:22

Die mogelijkheid is er na een paar maanden ook al natuurlijk. Ik zou liever onderscheid maken tussen pre-relationele verliefdheid en binnen-relationele verliefdheid. Het eerste heeft vooral te maken met de spanning en het nieuwe, terwijl het laatste meer gericht is op het eigenlijke object van de verliefdheid en kan na een halfjaar mi. net zo fluctueren als na 3 jaar.

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 24 jan 2006 06:31

topkok schreef:
annvisser schreef:..al die wijsheiden uit boekjes.. =;

nouw wat vind jij van een man dan??

:wink:.. ik wordt zo moe van jou..

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 24 jan 2006 08:28

Gershwin schreef:Maar na een paar jaar opent zich wel de mogelijkheid op een ander dan je partner verliefd te worden... dus op zich ben je dan waarschijnlijk niet meer verliefd op je partner :P

Verliefdheid wordt houden van! :mrgreen: :mrgreen:

marietjuh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor marietjuh » 24 jan 2006 08:52

heej!!! :| nou heb ik het weer gedaan!!! :P :? :(
wat is dan het teken dat z egt van j houden?! :roll:
hallow lieve mensjuhs;););)=D

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 24 jan 2006 11:04

Als ze zich het lazerus voor je werken, je bezwangeren, de ideale schoonzoon zijn, en bovenal, zo gek zijn om hun krabbel te zetten onder het contract van inbewarinsstelling, ook wel huwelijkscontract genoemd!
Als ze dat voor je doen, dan zullen ze vast wel van je houden, of zijn ze niet goed snik natuurlijk, dat kan ook... :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

marietjuh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor marietjuh » 24 jan 2006 11:10

zijn veel jongens ook niet :P :wink: :D
mare...jah, dat is wel zow jah...
maar veel jongens weten vaak niet wat ze wille :roll:
hallow lieve mensjuhs;););)=D

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 24 jan 2006 12:33

Of ze weten wel wat ze willen, namelijk ongebondenheid. En dat lijkt me een groot goed. Als ik om me heen kijk, en zie allemaal van die getrouwde stelletjes van amper 20, dan vraag ik me toch echt af waarom. Is het sociaal wenselijk? Moeten ze zonodig? Is het een vlucht uit huis? Ik bind me pas als ik er volledig achter sta, en als het uit liefde is. Dan maar wat langer ongebonden zijn (hoewel ik dat best wel prettig vind :mrgreen: )
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Terug naar “Archief”