Moderator: Moderafo's
Poesje schreef:Ben ik het mee eens... Het zit inderdaad in je! Alhoewel dat kan in de loop van de tijd ook veranderen.. Omdat je als persoon ook veranderd/ kan veranderen! Mensen om me heen vinden me spontaan..(al zie ik dat zelf niet zo..voor mij is het eigenlijk gewoon!) Klinkt maybe raar!?![]()
Dreamster schreef:Maar je zal niet uitermate overslaan toch? Het kan wel dat je in de puberteit hardstikke onzeker ben en daarna zekerder en daardoor spontaner, maar echt een grote omkeer?
Marnix schreef:Poesje schreef:Ben ik het mee eens... Het zit inderdaad in je! Alhoewel dat kan in de loop van de tijd ook veranderen.. Omdat je als persoon ook veranderd/ kan veranderen! Mensen om me heen vinden me spontaan..(al zie ik dat zelf niet zo..voor mij is het eigenlijk gewoon!) Klinkt maybe raar!?![]()
Ik ben daar ook erg in veranderd... vroeger redelijk stil en verlegen, vooral in onbekende omgeving... tegenwoordig juist helemaal niet meer...
froske schreef:Marnix schreef:Poesje schreef:Ben ik het mee eens... Het zit inderdaad in je! Alhoewel dat kan in de loop van de tijd ook veranderen.. Omdat je als persoon ook veranderd/ kan veranderen! Mensen om me heen vinden me spontaan..(al zie ik dat zelf niet zo..voor mij is het eigenlijk gewoon!) Klinkt maybe raar!?![]()
Ik ben daar ook erg in veranderd... vroeger redelijk stil en verlegen, vooral in onbekende omgeving... tegenwoordig juist helemaal niet meer...
Herken ik wel![]()
Alleen in een onbekende omgeving laat ik me nogniet zo snel horen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten