MissF schreef:Maria_00 schreef:Sabra schreef:twintig is ook nog erg jong voor een relatie
Vind ik ook!!
Ik niet![]()

Moderator: Moderafo's
Maria_00 schreef:MissF schreef:Maria_00 schreef:Sabra schreef:twintig is ook nog erg jong voor een relatie
Vind ik ook!!
Ik niet![]()
Maar wij bedoelen een vaste relatie, met als eindpunt te trouwen.
Nu dan vind ik 20 best wel aan de jonge kant!
annvisser schreef:Maria_00 schreef:MissF schreef:Maria_00 schreef:Sabra schreef:twintig is ook nog erg jong voor een relatie
Vind ik ook!!
Ik niet![]()
Ligt er aan hoe lang de tussenperiode is..kbedoel, hoe lang je een relatie hebt voordat je gaat trouwen. Je hebt toch ook tijd nodig om iets op te bouwen!
Lkkr offtopic
annvisser schreef:Maria_00 schreef:MissF schreef:Maria_00 schreef:Sabra schreef:twintig is ook nog erg jong voor een relatie
Vind ik ook!!
Ik niet![]()
Ligt er aan hoe lang de tussenperiode is..kbedoel, hoe lang je een relatie hebt voordat je gaat trouwen. Je hebt toch ook tijd nodig om iets op te bouwen!
Lkkr offtopic
Maria_00 schreef:annvisser schreef:Maria_00 schreef:MissF schreef:Maria_00 schreef:Sabra schreef:twintig is ook nog erg jong voor een relatie
Vind ik ook!!
Ik niet![]()
Lkkr offtopic
Ik denk dat de meeste mensen ongeveer na zo'n 2 a 3 jaar verkering trouwen. Hier betekent dit dus dat je trouwt op je 22e/23e.
Dat vind ik jong!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten