Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jan 2006 14:45

Aragorn schreef:Ik vraag me overigens af of alle vrouwen die hier zo over klagen zelf wel voor elke lelijke man zouden vallen als die maar een 'mooi innerlijk' heeft.

Niet voor elke lelijke man inderdaad. Het ligt er al aan hoe je ze leert kennen, bijv iemand die je al je hele leven kent en die gewoon ontzettend aardig is, maar niet bepaald mooi. Ik kan me best voorstellen dat je het uiterlijk op een gegeven moment niet meer (als lelijk) ziet en verliefd raakt. Maar tijdens het uitgaan bijvoorbeeld, is er toch meer 'selectie aan de poort' op grond van uiterlijk en ja, bepaalde uiterlijke eigenschappen van mannen vind ik gewoon níet aantrekkelijk en met zo iemand maak je dan al niet zo snel een praatje... Aan de andere kant: als iemand bepaalde minder mooie lichaamsdelen heeft, betekent dat niet automatisch dat ik 'm niet aantrekkelijk vind, 't gaat toch om het totaalplaatje en om de uitstraling.

Kortom: als ik van mezelf uit ga zijn vrouwen in dit opzicht net mannen. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 20 jan 2006 14:59

Monica Bellucci, dat is een mooie vrouw.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jan 2006 15:15

Daar valt inderdaad niets tegenin te brengen. :)

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 20 jan 2006 15:17

Je zou hoogstens kunnen zeggen dat Catherina Zeta Jones ook niet onaangenaam is om te aanschouwen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jan 2006 15:27

Dat is waar, maar toch is Bellucci wel van een soort universele schoonheid en perfectie, hetgeen voor Zeta-Jones (voor mij iig) niet geldt.

Maria_00

Berichtdoor Maria_00 » 20 jan 2006 16:18

eerlijk gezegd vind ik ze allebei even mooi.
Niet bijzonder mooi,

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 20 jan 2006 16:33

Het spijt me, maar Zeta Jones háált het natuurlijk niet bij Penélope Cruz.

Belucci heb ik nog nooit ontmoet, dus daar kan ik niets over zeggen...

Maria_00

Berichtdoor Maria_00 » 20 jan 2006 16:49

Pieter schreef:Het spijt me, maar Zeta Jones háált het natuurlijk niet bij Penélope Cruz.

Ook een hele mooie vrouw, maar ze heeft natuurlijk niet voor niks make-up op... :lol:

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 20 jan 2006 17:26

LeChat schreef:
Aragorn schreef:Ik vraag me overigens af of alle vrouwen die hier zo over klagen zelf wel voor elke lelijke man zouden vallen als die maar een 'mooi innerlijk' heeft.

Niet voor elke lelijke man inderdaad. Het ligt er al aan hoe je ze leert kennen, bijv iemand die je al je hele leven kent en die gewoon ontzettend aardig is, maar niet bepaald mooi. Ik kan me best voorstellen dat je het uiterlijk op een gegeven moment niet meer (als lelijk) ziet en verliefd raakt. Maar tijdens het uitgaan bijvoorbeeld, is er toch meer 'selectie aan de poort' op grond van uiterlijk en ja, bepaalde uiterlijke eigenschappen van mannen vind ik gewoon níet aantrekkelijk en met zo iemand maak je dan al niet zo snel een praatje... Aan de andere kant: als iemand bepaalde minder mooie lichaamsdelen heeft, betekent dat niet automatisch dat ik 'm niet aantrekkelijk vind, 't gaat toch om het totaalplaatje en om de uitstraling.

Kortom: als ik van mezelf uit ga zijn vrouwen in dit opzicht net mannen. :wink:

Ik heb nooit echt megaveel om uiterlijk gegeven. Kijk er misschien doorheen? :roll: Soms zie ik best wel eens iemand waarvan ik dan denk die ziet er mooi uit! Maar vaak is dat niet om uiterlijk, maar door uitstraling.
Mijn vriend is ook de mooiste niet en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik - als ik hem niet beter kende - nooit gek op hem geworden was. Maar ach, niet zo mooi past bij niet zo mooi :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jan 2006 17:49

Pieter schreef:Het spijt me, maar Zeta Jones háált het natuurlijk niet bij Penélope Cruz.

Bellucci heeft de ultieme sensuele vrouwelijke vormen, dat kan van veel vrouwen die voor mooi doorgaan niet gezegd worden. :)

@joos: uiterlijk en uitstraling zijn ook wel moeilijk te scheiden vind ik. Als ik iemand mooi vind is dat meestal een combinatie van beiden en ze beïnvloeden elkaar natuurlijk ook (als je uitstraling weinig charmant is wordt je uiterlijk dat ook niet vaak, en vice versa).

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 20 jan 2006 17:55

Is het zo dat in de winter donkere vrouwen mooi gevonden worden en in de zomer blonde?

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 20 jan 2006 18:10

S-je schreef:Is het zo dat in de winter donkere vrouwen mooi gevonden worden en in de zomer blonde?

is mij bij mezelf nooit opgevallen, maar echt blond haar wordt in de zomer vaak nog blonder, zoals bij zweedse meisjes het normaal al is, en nee dat is zeker niet lelijk :P
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jan 2006 18:40

S-je schreef:Is het zo dat in de winter donkere vrouwen mooi gevonden worden en in de zomer blonde?

Ik heb mezelf er nog nooit op betrapt.

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 21 jan 2006 16:07

André schreef:
Dreamster schreef:Vaak vraag ik me af of alles wat hier gezegd wordt niet schone schijn is...het innerlijk is het belangrijkst enzo...Dat het in het echt zo anders gaat...
Heeft misschien ook iets met je leeftijd te maken, wat denk jij?

Ja ik denket wel, ik zeg niet dat het zo is, maar dat het gewoon door me heen flits...stelletje leugenaars...weetjewel...Komt ook door ervaringen hoor...

Maar goed, het wil niet zeggen dat ik niet zo ben, maar als je gewoon langer met iemand omgaat en die is gewoon heel aardig enzo valt dat gewoon weg, dan zie je de negatieve punten amper meer, doet zo'n persoon minder aardig is zn uiterlijk ook een stuk minder aantrekkelijk...
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 jan 2006 17:14

Dreamster schreef:
André schreef:
Dreamster schreef:Vaak vraag ik me af of alles wat hier gezegd wordt niet schone schijn is...het innerlijk is het belangrijkst enzo...Dat het in het echt zo anders gaat...
Heeft misschien ook iets met je leeftijd te maken, wat denk jij?

Ja ik denket wel, ik zeg niet dat het zo is, maar dat het gewoon door me heen flits...stelletje leugenaars...weetjewel...Komt ook door ervaringen hoor...

Ik voel me toch geroepen te reageren, aangezien ik meen in alle oprechtheid mijn motieven uit de doeken te hebben gedaan. :P

Ik heb nooit gezegd dat ik alleen maar voor iemands innerlijk zou gaan, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik verliefd zou worden op een heel erg lelijke vrouw. Wel is het idd waar dat als je iemand die je aanvankelijk minder mooi vindt, dat later wegvalt als je diegene beter leert kennen.
Voortsch is het nu eenmaal echt zo dat het uiterst vervelend is om om te gaan met iemand waar je moeilijk mee overweg kunt, die close-minded, truttig, whatever is, ook al zou ze wel knap zijn. En dus ga ik ook niet met iemand om die niet bij mij past omdat ze mooi is, en vice versa.

Terug naar “Archief”