Vandaag weer bij dokter geweest en nu was hij weer tevreden over mijn bloeddruk. Was 116 en onderdruk weet ik niet meer.
Heb nog steeds geen nesteldrang, mijn man wel.......... die zit mij maar achter mijn broek aan dat ik dit of dat nog moet doen. Heeft de wieg maar van zolder gehaald en schoongemaakt. Wil het bed omhoog zetten en ik vind het allemaal nog helemaal niet nodig.
Wat wel lastig is: we hebben nog steeds geen naam! Voor een jongen hebben we al wel wat opties, maar voor een meisje (wat het denk ik niet wordt) nog helemaal niets!
Jesse wordt heel snel 'Jess' (als je m aanspreekt). 'Thoom' is dan toch wat lastiger. (dit als niet van afkorten houdt :p)
En verder: kijk wat het beste aansluit in je namenrijtje. Dat je niet iets krijgt van 'Lennart Gerhardt' (ik gil maar iets) want dat klinkt voor geen meter (vind ik dan)
Jesse vind ik veel mooier, maar waarom dan geen Yishai Persoonlijk vind ik Bijbelse namen onder het kopje wel leuk vallen, maar je geeft je kind dan wel direct een lading mee.
Keltische namen vind ik dan weer erg mooi Cameron, Chad, Ferris en Connor
TJoooo gaan we hier allemaal eventjes namen noemen.
uhm Annet:
hehe, mijn ouders dachten ook dat het een jongetje zou worden. En hadden geen meisjes namen bedacht. En wat dacht je: het werd een meisje. (1 geluk dat ik op zondag ben geboren dus hadden we me nog niet hoeven aan te geven).