Hm, het blijft per persoon verschillend. de ene man vind volslank mooi (zij het dan een strijkplank) de ander vind 'gezet' mooier. Zo ken ik een bloemenboer die hélemaal gek wordt bij het zien van een 'anus afrikanus' en er met een bos rozen achteraan holt.
Strijkplanken...Zeggen dat iemand dik is...sjongejonge..en maar afkatten op elkaar. Met de nadruk op elkaar, want het komt duidelijk niet van één kant. Al kan het wel zo zijn dat er één iemand mee begint. Ik ben 1.66 en 49 kg en ik heb wel een lijntje geloof ik, achja kan mij het ook schelen. *kots kots*
conclusie: iedereen heeft z'n eigen mening erover.... en niemand vindt het leuk om een negatieve opmerking over haar/zijn lichaam te krijgen..................
jopidopi schreef:conclusie: iedereen heeft z'n eigen mening erover.... en niemand vindt het leuk om een negatieve opmerking over haar/zijn lichaam te krijgen..................
Heel wijs !! Laat iedereen genieten .. Wat heb je nu aan je dag, als je de hele tijd je zorgen loopt te maken over jezelf! Zonde !!
Kijk naar wat je hebt, dan blijf je lachen
Ik merk dat er twee disussies zijn ontstaan. Als jullie over de frustraties van dunne-dikke mensen willen praten, open dan een nieuw topic en blijf in dit topic gewoon bij het onderwerp. Heel fijn!
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.
ik ben ook maar weer eens begonnen, geen drastische maatregelen ofzo gewoon een regelmatig eetpatroon zonder tussendoortjes en 2 liter water en natuurlijk lekker sporten