Acire schreef:
Maar uhm...waarin zou je dan jongens pijn doen? Als je 'iets vaags' met ze hebt en je niet meer wilt door je bindingsangst ofzo??
Ik weet dat ik sommigen pijn doe/ gedaan heb..omdat ik ze niet verder in m'n leven toelaat/liet! Omdat ik het niet kan... Gewoon vrienden zijn is goed..maar verder wil ik niets! En dat is in hun geval blijkbaar anders! Het voelt voor hun ws als afwijzing..terwijl ik het niet zo bedoel! Om gek van te worden eigenlijk!
Dippie schreef: Maar je moet opnieuw leren vertrouwen in jongens...en dat is mij gelukkig gelukt!
Opnieuw leren vertrouwen ja..maar..voor mij is het de vraag: hoe?
Ik merk dat het niet zomaar terug is.. En..dat lukt me sowieso niet in m'n eentje!
Dippie schreef: Je moet iig rustig aan doen...Als je verliefd word...loop niet te hard van stapel...en leg het die jongen ook uit, waardoor jij je soms misschien gewoon klote voelt, omdat je niet weet of je deze nou moet vertrouwen, ja of nee...en dat kan best lang duren...maar ik hoop dat je er snel genoeg achter komt dat je hem mag en kan vertrouwen....
Ben ik met je eens.. Uitspreken naar hem toe moet in ieder geval ja! Maar..ik heb dat 1 keer gezegd..en de reactie daarop was: Werk daar dan aan! (Alsof ik dat nog niet wist!)

Wat heb ik aan zo'n antwoord? Niets...