Aragorn schreef:Maar dat kan toch ook tov. mannen dan?
Rationeel gezien kan er natuurlijk heel veel. Maar of ik het dan persoonlijk ook zo even kan, dat is nog wat anders.
Maar gelukkig heb ik alleen met mannen te maken gehad die normaal met mij omgingen, gewoon normaal sociaal vriendschappelijk etc.
Aragorn schreef:En overigens, of je het geacht wordt normaal te vinden of niet, het feit dat er homofiele mannen zijn verandert daar natuurlijk helemaal niks aan dus 'neutraal terrein' is het sowieso niet.

Ik heb het altijd opgevat als neutraal terrein, en voel mij daar goed bij. Het is toch heerlijk om eens bij je soortgenoten te kunnen bijkomen na spannende ervaringen met dames? (Ik denk dan heel gewoon aan de spanning die er kan zijn als je voor een bepaalde dame gevoelig bent.) Gewoon even lekker niks geen ingewikkeld gedoe.
Voor mij is en blijft het neutraal terrein. Ik heb het ook nooit anders meegemaakt gelukkig.
Aragorn schreef:Maar om anders met vrouwen om te gaan omdat ze zich wellicht seksueel tot je aangetrokken zouden kunnen voelen lijkt me vrij vermoeiend en onnodig.
Dat doe ik ook minder dan ik in het verleden wel eens deed. Maar ik ben daarin nogal gevoelig. Ik vind het niet leuk om dames te kwetsen, en houd daardoor automatisch rekening met ze. Als ik merk dat ik bij een dame nogal wat oproep, en ik zie emoties, dan voel ik daar zelf ook wat bij (empathie o.i.d.). Daarin ben ik misschien wat anders dan veel mannen, die misschien wat makkelijk gewoon hun eigen gang doorgaan.
Raido schreef:Over het algemeen vind ik ze namelijk hele 'gevoelige' jongens, waarmee je tenminste normaal kunt praten.
Dat herken ik wel. Ik herinner mij wel een paar, en ja, dat zijn vaak de beroerdsten niet in de omgang. Ook geen rare dingen met ze beleefd gelukkig. Ze gaan echt niet aan je zitten. Gelukkig maar.