Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 09 jan 2006 22:31

Marnix schreef:1. De borsten-man
2. De billen-man

INderdaad zijn mannen in hun simpelheid ook zeer simpel onder te verdelen. Vrouwen zijn in dat opzicht wat wisselender vertegenwoordigd:

1. de neus-vrouw
2. de teen-vrouw
3. de billen-vrouw
4. de lach-vrouw
5. de borsthaar-vrouw
6. de spierbal-vrouw
7. de hoofdhaar-vrouw
8. de baardgroei-vrouw
9. de gespierde kuitbeen-vrouw
10. de zwoel stemgeluid- vrouw
11. de schouderblad-vrouw
12. de dij-vrouw
13. de oogopslag-vrouw
14. de hand-vrouw
vergeet ik een groep?

Vrouwen kunnen ook tot gedeelde groepen behoren. Ik reken mijzelf bijvoorbeeld tot de groep met nummer 4 en 14 op gedeelde eerste plaats.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 09 jan 2006 22:33

ha, dr zijn dr nog wel meer te verzinnen :P :P

ik ga geloofk voor alle categorien.. :wink:

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 09 jan 2006 22:33

Lorijntje schreef:
Tobbe schreef:
Marnix schreef:Dat mannen wel degelijk kijken naar karakter en zo is inmiddels wel duidelijk neem ik aan... dus we gaan het even puur hebben over de vormen van de vrouw. Tijdens mijn uitgebreide onderzoeken heb ik ontdekt dat de man op dit punt is op te delen in 2 groepen.

1. De borsten-man
2. De billen-man

Groep 1 kijkt bij een vrouw in de eerste plaats naar de voorgevel en laat zich daar voor een groot deel door beinvloeden. Groep 2 kijkt naar de aristocratische rondingen welke zich aan de achterkant van het vrouwelijke lichaam bevinden.

Ik krijg hier promt het plaatje van de Veemarkthallen voor me.
:shock:

Ik snap wel wat je bedoelt hoor...Net of t alleen nog maar daar om draait he..Maar ach, zo zijn mannen nou eenmaal..

Klopt, áchterlijk is dat!
Zouden ze moeten afleren, maar goed, je krijgt het er niet uitgebrand :( ..

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 09 jan 2006 22:34

Voorwaarde 9 was ook eigenlijk de reden waarom ik ben gaan wielrennen 8) . Wielrennen an sich vind ik eigenlijk geen drol aan, maar je moet toch wat he als je enig kans wil maken bij de dames.
Laatst gewijzigd door reform op 09 jan 2006 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 09 jan 2006 22:36

ja alleen lig je hopeloos achter als je ze wil inhalen voor een goed gesprek :mrgreen:

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 09 jan 2006 22:37

meschianza schreef:
Marnix schreef:1. De borsten-man
2. De billen-man

INderdaad zijn mannen in hun simpelheid ook zeer simpel onder te verdelen. Vrouwen zijn in dat opzicht wat wisselender vertegenwoordigd:

1. de neus-vrouw
2. de teen-vrouw
3. de billen-vrouw
4. de lach-vrouw
5. de borsthaar-vrouw
6. de spierbal-vrouw
7. de hoofdhaar-vrouw
8. de baardgroei-vrouw
12. de dij-vrouw
13. de oogopslag-vrouw
14. de hand-vrouw
vergeet ik een groep?

Vrouwen kunnen ook tot gedeelde groepen behoren. Ik reken mijzelf bijvoorbeeld tot de groep met nummer 4 en 14 op gedeelde eerste plaats.

Nummer 2, 5 en 11 is uiteraard voor de gevorderde, rijpere vrouw. Een groentje haalt deze exemplaren niet zomaar uit de meute.

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 09 jan 2006 22:40

Spons schreef:ja alleen lig je hopeloos achter als je ze wil inhalen voor een goed gesprek :mrgreen:

Hehe die staat er niet bij. Het gaat niet om het goede gesprek, maar om de zwoelheid waarmee je spreekt (aldus Meschianza). En ik moet zeggen: die zwoelheid is een leuk neveneffect van het wielrennen (gekweekt in het Limburgs hoogland)
Laatst gewijzigd door reform op 09 jan 2006 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 09 jan 2006 22:41

reform schreef:Voorwaarde 9 was ook eigenlijk de reden waarom ik ben gaan wielrennen 8) . Wielrennen an sich vind ik eigenlijk geen drol aan, maar je moet toch wat he als je enig kans wil maken bij de dames.

Ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat nummer 8 bij mij glorierijk op de 2e plaats staat. :mrgreen:
Nummer 2, 5 en 11 is uiteraard voor de gevorderde, rijpere vrouw. Een groentje haalt deze exemplaren niet zomaar uit de meute.

Neehoor, dat is gewoon een eenvoudige kwestie van je op de juiste plaatsen te begeven.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 09 jan 2006 22:43

meschianza schreef:
reform schreef:Voorwaarde 9 was ook eigenlijk de reden waarom ik ben gaan wielrennen 8) . Wielrennen an sich vind ik eigenlijk geen drol aan, maar je moet toch wat he als je enig kans wil maken bij de dames.

Ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat nummer 8 bij mij glorierijk op de 2e plaats staat. :mrgreen:

Neehoor, dat is gewoon een eenvoudige kwestie van je op de juiste plaatsen te begeven.

Hahaha. Met het oog op morgen (jaja we gaan bowlen), laat ik me stoppels toch nog maar even staan. :mrgreen:

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 09 jan 2006 22:44

ach bij mij staat maar een ding boven aan :) Als ze maar lief is ;)

Ha karretje , nu hebben we elkaar nog niet ontmoet...:(

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 jan 2006 23:31

Meschianza, vrouwen zijn inderdaad een stuk gecompliceerder, daarin heb je helemaaal gelijk :)

Tobbe schreef:
Marnix schreef:Dat mannen wel degelijk kijken naar karakter en zo is inmiddels wel duidelijk neem ik aan... dus we gaan het even puur hebben over de vormen van de vrouw. Tijdens mijn uitgebreide onderzoeken heb ik ontdekt dat de man op dit punt is op te delen in 2 groepen.

1. De borsten-man
2. De billen-man

Groep 1 kijkt bij een vrouw in de eerste plaats naar de voorgevel en laat zich daar voor een groot deel door beinvloeden. Groep 2 kijkt naar de aristocratische rondingen welke zich aan de achterkant van het vrouwelijke lichaam bevinden.

Veemarkt? Hallo... het gaat hier over de aantrekkingskracht van de man op de vrouw! Aantrekkingskracht is heel wat anders dan een veemarkt, en ik hoop dat daar bij jou ook wel enig verschil tussen zit ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 10 jan 2006 10:30

Marnix schreef:
Tobbe schreef:

1. De borsten-man
2. De billen-man

Veemarkt? Hallo... het gaat hier over de aantrekkingskracht van de man op de vrouw! Aantrekkingskracht is heel wat anders dan een veemarkt, en ik hoop dat daar bij jou ook wel enig verschil tussen zit ;)

Ik zeg alleen dat ik dat plaatje voor me krijg.
Meer zeg ik niet...

*grijnsss*

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 10 jan 2006 10:35

1. de neus-vrouw
2. de teen-vrouw
3. de billen-vrouw
4. de lach-vrouw
5. de borsthaar-vrouw
6. de spierbal-vrouw
7. de hoofdhaar-vrouw
8. de baardgroei-vrouw
12. de dij-vrouw
13. de oogopslag-vrouw
14. de hand-vrouw
vergeet ik een groep?
Ik voel me gewoon haast aangesproken, maar deze dingen heb ik persoonlijk ook, waar ik me toe aangetrokken voel heb ik donker gemaakt. (nee ze gelden niet allemaal voor vrouwen), maar sommige dingen aan mannen vind ik ook erg mooi, vooral baardjes en borsthaar (misschien wel omdat ik het zelf niet zo heb).

Ik denk dat je nog wat vergeet, het voorhoofd-man/vrouw en de kin-man/vrouw :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 jan 2006 10:52

Raido, vind jij vrouwen met borsthaar ook zo aantrekkelijk?! :mrgreen:
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 10 jan 2006 11:00

Marnix schreef:Raido, vind jij vrouwen met borsthaar ook zo aantrekkelijk?! :mrgreen:
Ik zeg nog zo, dat geld meer voor mannen eerlijk gezegt moet ik er niet aan denken. Maar ik vind borsthaar bij mannen soms wel stoer :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Terug naar “Archief”