Ik kreeg een mailtje waarin staat dat alle PB's van voor 16 juli 2003 zullen worden verwijderd op zaterdag 9 augustus.
Opzich vind ik dat een goede zaak. Omdat hierdoor veel ruimte onstaat in de database. Dus ben ik een voorstander van het verwijderen.
Echter het is onduidelijk of het hier alleen gaat om berichten die in de Inbox staan dan wel alle berichten die ook dus in de andere mappen staan. Als dat het geval is zou het dus zo kunnen zijn dat nog niet gelezen berichten verstuurd aan anderen worden verwijderd. Maar ook opgeslagen berichten worden dan verwijderd. Dit zijn dus voor de gebruiker berichten die hij of zij niet kwijt wil. Ik zou in iedergeval graag zien dat de Savebox dus buiten beschouwing gelaten wordt.
Verder denk ik dat als er toch wordt opgeruimd de omvang van de Inbox wel verkleint kan worden van 25 naar 15 berichten. Dat is namelijk al een behoorlijk aantal. De sentbox zou verlaagd kunnen worden naar 10. Want ik denk niet dat er heel vaak wordt terug gekeken naar eerder verstuurde berichten.