Werken in de zorg...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maaike

Berichtdoor Maaike » 29 dec 2005 23:09

Jacker!

Kwil dat trouwens denk ik niet mn hele leven gaan doen. Maarja, dat die k dan wel weer :wink: eerst maar es zien dat k slaag, volgend jaar ga k verpleegkunde niv. 4 'studeren' 8)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 29 dec 2005 23:12

'studeren' klinkt zo gewichtig..... :wink: (ik vind het niks voorstellen maar goed)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 29 dec 2005 23:14

ja haha, klinkt raar, wat is studeren eigenlijk he...dat beetje wat ik nou voor school doe?

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 29 dec 2005 23:24

Maaikje schreef:ja haha, klinkt raar, wat is studeren eigenlijk he...dat beetje wat ik nou voor school doe?
Dat is als je officieel studeerd maar je niet verplicht aanwezig hoeft te zijn en meer andere dingen doet dan studeren alleen.. je bent student..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 dec 2005 17:25

zo vandaag gewerkt van 7 tot half 2 was erg druk maar nu ben ik heerlijk tot volgende week donderdag vrij
dan heb ik een dienst van half 10 tot 6 uur

ik ga nu heerlijk uitrusten en genietenvan mijn korte vakantie samen met mijn vriend

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 dec 2005 20:47

ik heb ook gewerkt!
van 7:30 uur t/m 19:15 uur

Er was een opname van een bewoner en dan loopt alles een beetje erg uit :wink:
Laatst gewijzigd door Gerdien B. op 31 dec 2005 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 31 dec 2005 11:10

liefie schreef:ik ga nu heerlijk uitrusten en genietenvan mijn korte vakantie samen met mijn vriend

Geniet ervan, de mijne is bijna om :roll: Zo snel gegaan!!!
Ik mag maandag weer, ben benieuwd hoe het is geweest met oud en nieuw!!!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 31 dec 2005 14:44

ja het is zeker snel om als je vrij ben maar ik vind altijd heerlijk om weer te beginnen
maar ga nu een paar dagen genieten samen met mijn vriend is ook erg belangrijk :-)

Kaboutertje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Kaboutertje » 01 jan 2006 16:21

jan10e schreef:Tis opzich wel leuk om te werken..
Ik moet zelf tot half 12 avonds werken.. N extra lange dienst.. Niet egt leuk maar goed et kon niet anders.... En dan vroege dienst met NIeuwjaardag...
Maar ik heb even een extra hulpje.. verder ook alles zelf doen.. Maar wij willen gwoon buitenvuurwerk afsteken.. Verder niet veeel bijzonders.. Ehh wel oliebollen eten natuurlijk :D

maar gaaaf dat et zo goed gegaan is!! Egt super!!

Oliebollen waren heerlijk :mrgreen: :P :wink:
Heb al zin in de nachtdienst!! gaat gzellie worden hoor :wink:
Dank U voor het kruis Heer! dank U dat U stierf voor ons, U droeg al onze schuld en pijn, nu zijn wij vrij!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 jan 2006 15:20

Bij ons was het uitermate rustig geweest!!!

Vandaag had ik weer zo'n vervelend geval, er moest iemand voor drugs screening plassen in zo'n potje. Deze persoon zei dat hij niet had gebruikt dus niet hoefde te plassen. Als leerling krijg je het dan meestal niet voor elkaar, maar vaak als je collega gaat die langer werkt lukt het wel. Dit keer voelde ik me erg blij want ook deze collega lukte het niet :P Eindelijk een keer dat niet alleen jij als leerling die net komt kijken faalt, vindk soms echt vervelend, jou lukt het niet en je collega hoeft maar 1 woord te zeggen en die cliënt gaat zn corvee bijvoorbeeld doen :x

Maar verder een rustige dag, zo mogen de cliënten blijven tot maart :wink:

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 02 jan 2006 16:57

@ lammetje, ooit ben jij ook ervaren :wink:

ik had dagdienst met oud en nieuw en daarom vandaag heerlijk uitgeslapen tot 12 uur 8)
PaSaP Hoogh!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 jan 2006 17:39

linde schreef:@ lammetje, ooit ben jij ook ervaren :wink:

ja over anderhalf jaar ongeveer :lol:
Maar hebben andere leerlingen dat ook? OF dat jij zegt: nee je krijgt geen extra sigaret en je gediplomeerde collega: ja hoor geef em er maar eentje... voel je je echt blond :oops:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 jan 2006 21:12

ik begin morgen ochtend weer na een klein weekje lekker vrij geweest te zijn
heb allemaal leuke dingen gedaan en heerlijk uitgeslapen
heb nu echt veel zin om weer te beginnen

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 04 jan 2006 22:17

lammetje schreef:]ja over anderhalf jaar ongeveer :lol:
Maar hebben andere leerlingen dat ook? OF dat jij zegt: nee je krijgt geen extra sigaret en je gediplomeerde collega: ja hoor geef em er maar eentje... voel je je echt blond :oops:

ja... ik maak zoiets ook best vaak mee...
ik stap dan later rustig op die collega af... van dit en dat is de afspraak. Ik vraag ook weleens als ik met een client bezig ben of ze zich er dan niet onnodig wil mee bemoeien. Na de tijd mag ze met mij bespreken of ze vond of ik het goed deed of niet.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 jan 2006 23:37

grumbels... dacht ik ook ff lekker te werken.

gooide er 1tje zijn hele kamer over hoop. toen hij op zijn stoel zat belde ik aan en deed hij de deur open. Dit is altijd een goed teken op deze keer na dus!
Begon hij toch tegen die deur te rammen nadat hij hem open had gemaakt. hief zijn vuisten op en keek mij strak aan (ja en dat voor een autist ;) ) hij deed ook al een stap naar voren richting mij dus ik op alarm geduwt, ging die niet over :x
Dus dan maar héél hard te keer gaan (wat niet hielp omdat hij doof is ;) ) maar daardoor werden wel de buren gealarmeerd. en pas een minuut na dat ik op de alarm knop in duwde hoorde ik hem pas door het gebouw heen af gaan! Echt super handig. Als collega niet was gekomen van er naast had hij me echt aangevallen en was ik iig een hersenschudding rijker. Aangezien deze man zo sterk is dat hij in 1 trap een wcpot aan diggelen kan trappen en in 1 vloeiende beweging een ziekenhuisbed door zijn kamer kan gooien.

Maar goed... 't is goed afgelopen allen was het niet zo fijn dat het alarmsysteem je zo in de steek laat :x
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”