Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 29 dec 2005 14:15

Eensch! Eva zou iig een breder bekken hebben zodat ze zonder smarten kinderen kon baren (bij dieren doet het bijvoorbeeld veel minder pijn, die 'poepen' gewoon jongen uit.. bij mensen is dat wat anders :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 29 dec 2005 14:22

Raido schreef:Eensch! Eva zou iig een breder bekken hebben zodat ze zonder smarten kinderen kon baren (bij dieren doet het bijvoorbeeld veel minder pijn, die 'poepen' gewoon jongen uit.. bij mensen is dat wat anders :)

Dat is weer rubisch.want bij het doen van de zonde kromp haar bekken vast niet in!!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 29 dec 2005 14:27

essieee schreef:
Raido schreef:Eensch! Eva zou iig een breder bekken hebben zodat ze zonder smarten kinderen kon baren (bij dieren doet het bijvoorbeeld veel minder pijn, die 'poepen' gewoon jongen uit.. bij mensen is dat wat anders :)

Dat is weer rubisch.want bij het doen van de zonde kromp haar bekken vast niet in!!!
Dat hoeft niet direct gebeurd te zijn, dat kan later zijn gebeurd, tussen de zondeval en de geboorte van Kain/Abel kan wel 200 jaar tussen hebben gezeten.. God is heel duidelijk daarover, vanaf nu zul je smarten hebben als je kinderen baart...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 29 dec 2005 15:00

Het kan natuurlijk ook dat dat sowieso al was, alleen dat ze nog geen kinderen baarde in het paradijs. :) Anyway, ik vind het eigenlijk allemaal een beetje apart.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 29 dec 2005 15:01

Aragorn schreef:Het kan natuurlijk ook dat dat sowieso al was, alleen dat ze nog geen kinderen baarde in het paradijs. :) Anyway, ik vind het eigenlijk allemaal een beetje apart.
ik ook hoor :)

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 30 dec 2005 17:19

Ik denk niet dat het belangrijk is om dit te willen weten.. Mensen willen toch al zo graag alles verklaren en benoemen!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 30 dec 2005 20:45

annvisser schreef:Ik denk niet dat het belangrijk is om dit te willen weten.. Mensen willen toch al zo graag alles verklaren en benoemen!
Uiteraard wat wil je anders? Maar een beetje geloven terwijl alles het tegendeel bewijst :)

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 30 dec 2005 21:34

Raido schreef:
annvisser schreef:Ik denk niet dat het belangrijk is om dit te willen weten.. Mensen willen toch al zo graag alles verklaren en benoemen!
Uiteraard wat wil je anders? Maar een beetje geloven terwijl alles het tegendeel bewijst :)

'k heb het dan met name over hoe breed de bekken van Eva wel niet zouden.. btje onzinnig!

Maria_00

Berichtdoor Maria_00 » 30 dec 2005 22:39

Je hoeft tog niet te weten hoe breed Eva's bekken was om zalig te worden?

Technico

Berichtdoor Technico » 30 dec 2005 23:03

Maria_00 schreef:Je hoeft tog niet te weten hoe breed Eva's bekken was om zalig te worden?

:lol: gelukkig niet 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 30 dec 2005 23:07

Mensen hebben het verstand van God gekregen om héél veel te kúnnen verklaren en benoemen. Het is dus niet vreemd dat mensen over dit soort dingen nadenken, of het nu belangrijk is já of néé.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 30 dec 2005 23:08

En tja deze raido is nou eenmaal een denker :)

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 31 dec 2005 21:28

Raido schreef:En tja deze raido is nou eenmaal een denker :)

dat wisten we al... :mrgreen:
Afbeelding

Kaboutertje
Verkenner
Verkenner

..

Berichtdoor Kaboutertje » 01 jan 2006 12:24

intressant onderwerp.. :wink:

vind het goed van de kereltjes hier, dat ze gwoon toegeven waar ze naar kijken :wink:
iedereen is mooi op zijn/ haar manier..
maar iedereen vind mooi zijn ook op een andere manier waarde hebben..
en gelukkig maar ook hoor :wink:
kgeef toe, kijk zelf ook wel naar uiterlijk.. maar het innerlijk geeft voor mij de doorslag of ik iemand echt leuk vind!
enne.. ik kijk trouwes nooit naar ogen... tenminste niet int begin :wink:
khoud gwoon van goedgeklede boyss!! enne uitstraling.. en ik heb een onwijs vage mening daarin hoor!! enne zijn haar let ik ook op :wink:
mrgoed... toch zoals ik al zei vind ik een mens niet mooi als hij/zij geen goede persoonlijkheid heeft.
Dank U voor het kruis Heer! dank U dat U stierf voor ons, U droeg al onze schuld en pijn, nu zijn wij vrij!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 jan 2006 12:46

Haha.... goed, omdat we hier toch zo open zijn over dit onderwerp zal ik ook een duit in het spreekwoordelijke zakje doen, om de vrouwen nog wat meer inzicht te geven in het complexe denken van mannen. Misschien is het voor sommige mannen ook wel een eye-opener :D

Dat mannen wel degelijk kijken naar karakter en zo is inmiddels wel duidelijk neem ik aan... dus we gaan het even puur hebben over de vormen van de vrouw. Tijdens mijn uitgebreide onderzoeken heb ik ontdekt dat de man op dit punt is op te delen in 2 groepen.

1. De borsten-man
2. De billen-man

Groep 1 kijkt bij een vrouw in de eerste plaats naar de voorgevel en laat zich daar voor een groot deel door beinvloeden. Groep 2 kijkt naar de aristocratische rondingen welke zich aan de achterkant van het vrouwelijke lichaam bevinden.

Deze twee groepen zorgen voor een mooie balans... Want de meesten zullen deze regel wel kennen: Als een vrouw grote borsten heeft, heeft ze vaak ook billen van enig formaat. Is dat niet het geval, dan is de kans groot dat de grote borsten niet een speling der natuur zijn, maar er siliconen in het spel zijn :D Voor billen-mannen zijn kleine borsten echter niet zo'n probleem, en borsten-mannen vinden het niet om de wat grotere billen op de koop toe te nemen.

Natuurlijk is dit een algemeen beeld en kan het zijn dat u zich niet in 1 van de beschrijvingen herkent. De auteur vamn dit stukje kan hier niet voor verantwoordelijk gehouden worden.
Laatst gewijzigd door Marnix op 09 jan 2006 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”