Aragorn schreef:Om welke eigenschappen ben jij terecht arrogant dan?
En wie denk jij te wezen dat ik je die antwoorden op een presenteerblaadje aandraag?
Find it out..

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Corine schreef:Aragorn schreef:Om welke eigenschappen ben jij terecht arrogant dan?
En wie denk jij te wezen dat ik je die antwoorden op een presenteerblaadje aandraag?
Find it out..![]()
Corine heeft geen eigenschappen. Hoogstens wat afwijkende verschijnselen
Corine schreef:Smurffie schreef:Corine schreef:Aragorn schreef:Om welke eigenschappen ben jij terecht arrogant dan?
Find it out..![]()
Corine heeft geen eigenschappen. Hoogstens wat afwijkende verschijnselen
Verklaart misschien Smurffie's grillen.
Van je familie moet je het maar hebben.
Ff ontopic
(jaja, smurffie en ik zijn van binnen best mooi..)
Ik ken een blind meisje, ook zij is mooi, ze heeft echter geen mooie ogen.mooie ogen
Ik ken meisjes die verlegen zijn, ze zijn fantastisch (ze hebben vaak een heerlijk karakter).leuke uistraling en spontaan
Ik zag pas een meisje op Utrecht Centraal, met een accordeon, niet verzorgt, vast niet lekker ruikend, ze had een goede stem.goed verzorgd, lekker ruikend (dus geen vieze nagels)
Dat vind ik dus meestal niets, omdat 'leuke' en 'verzorgde' kleding vaak synoniem staat voor kraagjesomhoog en collegestylerokkenleuke en verzorgde kleren aanhebben
Miekie schreef:Er lopen hier wel super-jongens rond hoor: eigenlijk hoef je gewoon niet mooi, niet knap, niet slank, niet bijzonder en niet modern te zijn. Als je maar innnerlijke schoonheid bezit.......
![]()
Maar de praktijk is dat (ook refo) jongens achter mooie meisjes aanzwermen. Want als 'knap' iets is dat alle jongens weer anders ervaren, hoe komt het dan dat 95% achter dezelfde meisjes aanloopt? Dan vinden jongens dus toch een bepaald type knap
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten