verliefd of niet???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joris

Berichtdoor joris » 18 jul 2003 16:02

lizzz schreef:hihi...haha tis bijnahe over... heb em net weer gezien, maar het zal in het weekend wel weer op komen zetten :?

nja, hij is niet aardig, heeft geen uitstraling, eh... hij heeft helemaal niks en dat is zn sterkste punt misschien... nou ja hij is wel muzikaal, maarre volgens mij is het na twee jaar echt aan het over gaan, wees blijde met mij!!! Tja volgens mij helpt het me gwoon als ik het een x-je type

volgens mij is het meer een soort jaloersheid, lizz. Dat zit in dezelfde onderbuik als verliefdheid.
Verliefdheid is ook een soort jaloersheid, maar dan net iets anders.

Cor
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Cor » 19 jul 2003 22:08

joris schreef:
lizzz schreef:hihi...haha tis bijnahe over... heb em net weer gezien, maar het zal in het weekend wel weer op komen zetten :?

nja, hij is niet aardig, heeft geen uitstraling, eh... hij heeft helemaal niks en dat is zn sterkste punt misschien... nou ja hij is wel muzikaal, maarre volgens mij is het na twee jaar echt aan het over gaan, wees blijde met mij!!! Tja volgens mij helpt het me gwoon als ik het een x-je type

volgens mij is het meer een soort jaloersheid, lizz. Dat zit in dezelfde onderbuik als verliefdheid.

Hoe anders Joris :?:

LEG UIT :!: :!: :!:

joris

Berichtdoor joris » 19 jul 2003 22:54

Cor schreef:
joris schreef:

Hoe anders Joris :?:

LEG UIT :!: :!: :!:
je bent vaak jaloers op de eigenschappen van die ander. MIJn moeder bijvoorbeeld is getrouwd met een man waarvan mensen vaak dachten dat hij halfbloed was, zo donker. Mijn moeder wordt zel fnooit echt bruin omdat zerood haar heeft.
Maar vooral kwa karaktertrekken zoek je iets wat jou aanvult, dus eigenlijk een eigenschap waar jij jaloers op bent. En op die manier heb jij zelf die eigenschap ook een beetje gekregen.
Maar bij verliefdheid slaat de jaloersheid op je hart, je gaat echt van die ander houden.

enveedee

Berichtdoor enveedee » 22 jul 2003 21:11

Ik ben het voorzichtig met je eens Joris!

joris

Berichtdoor joris » 22 jul 2003 23:07

enveedee schreef:Ik ben het voorzichtig met je eens Joris!

zeer verstandig. :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 jul 2003 10:07

's denken, het is een mooie theorie, maar oftie altijd klopt... in sommige opzichten misschien wel: /me is altijd onzeker over wat anderen van haar denken, Borkdude juist totaal niet. Het is denk ik niet zozeer jaloezie, maar meer bewondering. Ja, dat is het! Borkdude bewondert mij omdat ik wiskunde doe, ik bewonder hem omdat hij met compies kan omgaan.

Terug naar “Archief”