Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Jullie zijn lief!!!!!!!!!!!!!!![]()
Raido schreef:Dat vind ik persoonlijk ook maar laten we het daar maar niet over gaan hebben anders worden wij gereduceerd tot twee zakjes rammelende botjes door het vrouwvolk wat alle slanke modeidealen naalopt.
paprikameisje2 schreef:Raido schreef:Dat vind ik persoonlijk ook maar laten we het daar maar niet over gaan hebben anders worden wij gereduceerd tot twee zakjes rammelende botjes door het vrouwvolk wat alle slanke modeidealen naalopt.
nou modeidealen loop ik niet achterna. Het is gewoon mijn eigen gevoel. Ik ben eigenlijk knettergek dat ik neit dikker wil worden, want mensen vinden mij eerder mager dan dik
Aragorn schreef:paprikameisje2 schreef:Raido schreef:Dat vind ik persoonlijk ook maar laten we het daar maar niet over gaan hebben anders worden wij gereduceerd tot twee zakjes rammelende botjes door het vrouwvolk wat alle slanke modeidealen naalopt.
nou modeidealen loop ik niet achterna. Het is gewoon mijn eigen gevoel. Ik ben eigenlijk knettergek dat ik neit dikker wil worden, want mensen vinden mij eerder mager dan dik
En heb je dan niet zoiets van: laat ik eens als een redelijk mens handelen en m'n onderbuikgevoelens door m'n verstand overrulen?
Raido schreef:Waarom wil je dat?neeeh tuurlijk niet.... dan zie ik er niet zo uit dan dat ik wil....
paprikameisje2 schreef:Raido schreef:Waarom wil je dat?neeeh tuurlijk niet.... dan zie ik er niet zo uit dan dat ik wil....
dan voel ik mij zeker... en tis eceht zo.
Als ik in de zomer vooral 3 kilo ben aangekomen. Voel ik mij verrot ongelukkig. Ik weeg mij nooit. Maar ik kan het gewoon aan heel mijn lichaam merken. het zit dan allemaal anders...
barry rab schreef:paprikameisje2 schreef:Raido schreef:Waarom wil je dat?neeeh tuurlijk niet.... dan zie ik er niet zo uit dan dat ik wil....
dan voel ik mij zeker... en tis eceht zo.
Als ik in de zomer vooral 3 kilo ben aangekomen. Voel ik mij verrot ongelukkig. Ik weeg mij nooit. Maar ik kan het gewoon aan heel mijn lichaam merken. het zit dan allemaal anders...
tip van barry
Ga naar het musem bekijk kunst van de gouden eeuw en je voelt je heel erg slank.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten