Je praat toch ook thuis over voorvallen???? Ik tenminste wel! Als jij uit je werk/school komt vertel je toch ook dingen die leuk of minder leuk zijn? Das ongeveer het zelfde alleen mogen wij geen namen vertellen

Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:De mensen bij mij op de afdeling 'beseffen' soms niet eens wat ze hebben gedaan, laat staan dat ze 'beseffen' dat ik hier post wat er bij mij op de afdeling gebeurd is.
Je praat toch ook thuis over voorvallen???? Ik tenminste wel! Als jij uit je werk/school komt vertel je toch ook dingen die leuk of minder leuk zijn? Das ongeveer het zelfde alleen mogen wij geen namen vertellen
lammetje schreef:Ben ik het helemaal mee eens Gerdien! Natuurlijk is het niet leuk als een van mijn cliënten toevallig op refoweb komt en leest dat ik over werk in de psychiatrie praat en voorvallen herkent.... maarja de kans is minimaal!
En de familie weet ook niet wat er allemaal op een afdeling gebeurd, ik vind het juist goed en ook leerzaam om te kijken hoe anderen bijvoorbeeld met agressie omgaan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten