Moderator: Moderafo's
joris schreef:tja je moet een kat niet op het spek binden. HEb je het je vriend al eens gevraagd hoe hij het vindt overigens?
Ikke21 schreef:Joris, mijn vriend en ik praten er ook vaak zat over, tuurlijk heb je allebei een bepaald verlangen naar elkaar, wat overigens heel natuurlijk is, maar daarom willen we allebei wel wachten totdat we getrouwd zijn en dat gaan we best wel volhouden want dat duurt niet zo heel erg lang meer.![]()
Ikke21 schreef:inderdaad joepie, je kan het beter gelijk doen voordat je lekker samen in bed gaat liggen.
Ikke21 schreef:Joris, mijn vriend en ik praten er ook vaak zat over, tuurlijk heb je allebei een bepaald verlangen naar elkaar, wat overigens heel natuurlijk is, maar daarom willen we allebei wel wachten totdat we getrouwd zijn en dat gaan we best wel volhouden want dat duurt niet zo heel erg lang meer.![]()
Gandalf schreef:Ikke21 schreef:inderdaad joepie, je kan het beter gelijk doen voordat je lekker samen in bed gaat liggen.
Is het überhaupt wel slim om als je nog verkering hebt samen IN bed te gaan liggen 's avonds laat? De verleiding is dan erg groot denk ik om op een gegeven moment de grenzen die je wellicht afgesproken hebt te verleggen. Ook al heb je net samen gebeden (en misschein ook wel om voor deverleiding bewaart te blijven) dan is het denk ik nog niet slim. Je hoeft toch niet in bed te liggen om nog even van elkaar te genieten?
Memmem schreef:Het burgelijk huwelijk is door Napoleon ingesteld, voor die tijd was er alleen een kerkelijk huwelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten