Maarten schreef:quote]bovendien kan jij de titel gewoon niet uitdelen, omdat wij die in ons bezit hebben.
Daar is wel wat aan te doen

Moderator: Moderafo's
Maarten schreef:Het is bepaald niet fijn om vergeleken te worden met de Nazi's!!!
Er heeft helemaal geen strijd plaatsgevonden, dat jij graag je voorkeur voor badeend door wilt drukken is jouw probleem, niet het onze.
Calvin schreef:Maarten schreef:Het is bepaald niet fijn om vergeleken te worden met de Nazi's!!!
Er heeft helemaal geen strijd plaatsgevonden, dat jij graag je voorkeur voor badeend door wilt drukken is jouw probleem, niet het onze.
Pfffff.... de jury is wel errug serieus. Dat pleit weer voor ze. Ze nemen hun job serieus. Maar het is maar een geintje hoor
op onze tijd calvin op onze tijd.
Maar ben superbenieuwd wie Miss Refoweb gaat worden. Wanneer is de uitslag??
parsifal schreef:Ik trek mijn stem op lalage in, ze stemt tenslotte ook niet op mij bij de mister-verkiezingen. Terug naar Meschianza dus, omdat ze zielig is met haar voet, en omdat ze goede inhoudelijke reacties heeft. Chloe mag ook meedoen, vanwege de reacties.
Maarten schreef:hmm, het kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar volgens mij op één van de foto's vna de laatste meeting. Maar als jij het niet bent, dan geef ik mijn stem aan IkkeEvelien schreef:ik lief op de foto??? waar waar?![]()
Ik dacht dat het deze foto was:
http://forum.refoweb.nl/album_pic.php?pic_id=105
of niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten