Games In Aantocht

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 14 nov 2005 16:58

jip_86 schreef:Age of Empires III hier. Mooi spel, ben er alleen niet meer zoveel aan toegekomen de laatste tijd. Ik vind het zeker wel iets weg hebben van de eerdere delen.

Ja nou ze hebben er wel duidelijk wat meer werk van gemaakt. De vensters in 3D. en wat andere mannetjes is ook wel leuk.
Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....

Beestje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Beestje » 14 nov 2005 21:51

Van de week ben ik begonnen met GUN... Leuke game in het wilde westen, doet een beetje aan GTA denken omdat je vrij overal heen kan gaan om side missions te doen en dergelijke... Jammer alleen dat hij erg kort is en dat de side missions na een tijdje allemaal op elkaar gaan lijken.

Verder is tie erg leuk =)
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup!

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 15 nov 2005 16:47

wowsie ik heb wat screenshots gezien. Bestaat er ook een demo van? en zo ja waar is die te vinden?

Beestje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Beestje » 15 nov 2005 18:18

Ik heb er geen kunnen vinden.. maarja...

Hier een linkje naar de site:

Clicky

Overigens moet ik wel zeggen dat het een behoorlijk heftig spel is... Het wilde westen was ook alles behalve vriendelijk en lief :P
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup!

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 19 nov 2005 19:48

Ik ga hem dus kopen :P

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 19 nov 2005 20:29

K had op die site geen geboortedatum ingevuld. Nou kan ik m niet meer bekijken, omdat ik te jong ben.

( nee, heb geen zin in verwijderen van cookies en andere zooi ;-) )

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 01 dec 2005 13:56

Iemand hier een beetje fan van the Matrix? kHeb The Matrix - The Path of Neo
Echt heeeeel mooi gemaakt
Op zich wel zware systeemeisen, maar als je de detail een beetje lager doet is het best te doen en ook dan is het mooi (volgens mij)!
Dit zeg ik niet alleen als matrixfan...
ik kan zo geen screenshots vinden die ik hier ook kan plaatsen, maar google wat op 'path of neo screenshot' ofzo en kijk je ogen uit (en als je het al gezien hebt, nog een keer :P )
Eigenlijk moet je het spel doen, want screenshots zijn te statisch om de actie mee te maken...
Casae Sentum Quoque Habent

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 01 dec 2005 16:03

Opzich is het een mooi spel, gaat een beetje vervelen. De screenshots ogen wel een beetje mooier dan het in werkelijkheid is.

willie
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor willie » 01 dec 2005 17:47

star wars empire at war

dat wordt echt een goed spel :)

Beestje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Beestje » 02 dec 2005 13:26

Dat hoop ik wel heel erg =D

Screenies zagen er behoorlijk vet uit :)

Wat ooooook een aanrader is, is F.E.A.R... Erg stoer spel, beetje creapy af en toe maar wel erg gaaf. Gameplay is ook erg gaaf wat het spel alleen maar meerwaarde geeft :)

barry rab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barry rab » 02 dec 2005 16:39

footbal manager 2006
erg verslavend

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 02 dec 2005 19:29

klopt heel erg verslavend

J@Sp3R

Berichtdoor J@Sp3R » 03 dec 2005 22:44

Ik zie dat dit topic nog redelijk actief is mooi zo. Jip kom je nog een keer cod2 spelen in de Refomeppers server.

Ik speel de laaste tijd Ogame (www.ogame.nl). Een gratis online spel waarbij je een planeet sticht en je daar dmv metaalmijnen, kristalmijnen enz grondstoffen moet krijgen en zo nieuwe onderzoeken, technieken, schepen enz kunt maken. Erg leuk.

Ik doe het voor "extra als ik niets te doen heb". Je hoeft eigenlijks maar 1 keer per dag 10 minuten aan te besteden en dat loopt het al leuk. Zijn vaak maar 1 of 2 beslissingen (deze zijn dan wel belangrijk!!!). Ik probeer elke ochtend (op school kan ook :P) en avond even kwartiertje te kijken om zo mijn ontwikkelingen door te laten gaan.

verder veel plezier met gamen allemaal...

J@Sp3R

Berichtdoor J@Sp3R » 03 dec 2005 22:44

Ik zie dat dit topic nog redelijk actief is mooi zo. Jip kom je nog een keer cod2 spelen in de Refomeppers server.

Ik speel de laaste tijd Ogame (www.ogame.nl). Een gratis online spel waarbij je een planeet sticht en je daar dmv metaalmijnen, kristalmijnen enz grondstoffen moet krijgen en zo nieuwe onderzoeken, technieken, schepen enz kunt maken. Erg leuk.

Ik doe het voor "extra als ik niets te doen heb". Je hoeft eigenlijks maar 1 keer per dag 10 minuten aan te besteden en dat loopt het al leuk. Zijn vaak maar 1 of 2 beslissingen (deze zijn dan wel belangrijk!!!). Ik probeer elke ochtend (op school kan ook :P) en avond even kwartiertje te kijken om zo mijn ontwikkelingen door te laten gaan.

verder veel plezier met gamen allemaal...

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 09 dec 2005 09:02

Speelt men hier alleen op de PC of zijn er ook nog mensen die op platforms gamen?

Terug naar “Archief”