afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

barry rab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barry rab » 07 dec 2005 16:45

geheel mee eens blijf gewoon normaal eten, geen tussendoortjes.

Wel veel bewegen als je wilt afvallen, ga 2x weeks hardlopen dan gaat het vanzelf, zonder dat je roofbouw pleegt.

yvonne
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor yvonne » 07 dec 2005 17:01

Ik doe nu een vet vrij dieet en dat helpt heel goed!! een vriendin van mij doet het ook,,, en haar ouders en haar broertje hebben het ook gedaan die waren in 3 weken allemaal 10 kilo kwijt!! (je moet alelen na die 3 weken stoppen)
Trucking isn't a crime,
It's just a way of life!

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 07 dec 2005 17:38

En binnen hoeveel dagen zit 't er dan weer aan? Meestal sneller dan de tijd waarin 't er af gaat.. Kwil je niet ontmoedigen hoor.. maar het geeft meestal 'n jojo effect!!

Tip --> .. ga bij de bakker werken.. helpt gegarandeerd :wink:

barry rab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barry rab » 07 dec 2005 19:03

yvonne schreef:Ik doe nu een vet vrij dieet en dat helpt heel goed!! een vriendin van mij doet het ook,,, en haar ouders en haar broertje hebben het ook gedaan die waren in 3 weken allemaal 10 kilo kwijt!! (je moet alelen na die 3 weken stoppen)

in dit soort dieeten ziitten te weinig voedings stoffen, kan gewoon gevaarlijk zijn.
gewoon je eetstijl aanpassen

yvonne
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor yvonne » 07 dec 2005 19:04

barry rab schreef:
yvonne schreef:Ik doe nu een vet vrij dieet en dat helpt heel goed!! een vriendin van mij doet het ook,,, en haar ouders en haar broertje hebben het ook gedaan die waren in 3 weken allemaal 10 kilo kwijt!! (je moet alelen na die 3 weken stoppen)

in dit soort dieeten ziitten te weinig voedings stoffen, kan gewoon gevaarlijk zijn.
gewoon je eetstijl aanpassen

wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?? pff graag of niet hor :?
Trucking isn't a crime,

It's just a way of life!

barry rab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barry rab » 07 dec 2005 19:12

hahahahah

voor mij was het moeilijk hoor
alleen in het weekend enkele biertjes de rest spa rood

poehhh

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 08 dec 2005 02:04

@ Linn, thx voor je reactie! Zeker belangrijk om (te proberen) niet door te slaan enzo..
Ik heb ook al allerlei stomme dingen gedaan, zoals 3 weken niet eten enzo.. etc.
Alleen wordt mn leven (zonder dat ik een eetstoornis heb..) ook helaas al zo'n beetje compleet 'geregeerd' door eten...
En ik kan gewoon niet lijnen ofzo... t ging een tijdje goed.. nu sla ik weer redelijk door de verkeerde kant op.. terwijl ik me elke dag voorneem dat ik vanaf morgen weer 'normaal' ga doen... En dat terwijl ik zo ontzettend graag een goed figuur wil, ik durf straks echt niet meer onder de mensen te komen enzo...

Maargoed, ooit komt t wel goed hier en met lijnen enzo hoop ik... :)
Ik ga weer proberen met goede moed verder te gaan enzo...

@ Essieee, ik ga je nog terug-pben heurr, ik ben alleen nooit zo snel, vandaar :wink:
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 08 dec 2005 06:50

[quote=.. terwijl ik me elke dag voorneem dat ik vanaf morgen weer 'normaal' ga doen... En dat terwijl ik zo ontzettend graag een goed figuur wil, ik durf straks echt niet meer onder de mensen te komen enzo... [/quote]

Ieder mens is uniek, zoals hij/zij is.. Ga maar eens op een terrasje zitten in de stad, en bekijk iedere persoon eens die langs komt lopen (errrug leuke bezigheid.. :wink: ) Dan mankeert er toch wel aan iedereen wat? Of mankeert.. dat is 't juiste woord niet.. Je bent goed, zoals je bent, wees zoals je bent! En laat je vooral niet door de buitenwereld beinvloeden, d.m.v. media enz..

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 dec 2005 09:15

Ik denk dat het wel heel moeilijk is. Ik zal eerlijk zeggen dat ik ook regelmatig aan het lijnen ben. Mensen begrijpen mij vaak dan niet omdat ze mij dan al slank vinden, alleen vind ik hetzelf niet. De weegschaal zegt genoeg.

Helaas kan ik er dus echt niet meer dan vijf kilo vanaf krijgen....

En johanne!!! sterkte meid!!

Ook de andere dames hier hoor!! en heren als die ook mee doen!!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 08 dec 2005 15:37

Ik herken het enorm Johanne....!!!!!
OOk ik heb een jaar de stad niet ingedurfd..nu wel..maar die opmerkingen en blikken af en toe!!!!!!
Echt ik kan sommge mensen wel wat aan doen. Al kunnen vrienden je met opmerkingen ook vaak enorm kwetssen :roll: :roll:

Dik zijn is.....dgqwyhghvfw

Linn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Linn » 08 dec 2005 15:45

Hey,

Joanne: je kunt het! Het is moeilijk om 'gewoon' te eten, want het is nu eenmaal allemaal zo lekker :? Maar je kunt het! Zorg dat er iemand is die er druk achter zet. Mijn probleem is nu namelijk ook om gezond te eten, maar ik krijg gewoon van mn 'praatmaat :wink: ' op mn kop. Ter gelijke tijd houd zij er erg in dat ik niet (weer) doorsla. En het voelt dat gewoon zo goed.
Je hoeft je trouwens idd nooit te schamen om hoe je eruit ziet, jij bent wie je bent, en zo is het goed. Mensen mogen je trouwens toch om je innerlijk, al ben je nog zo mooi en superslank: als je een *censuur* ben, zal je nooit vrienden hebben die het lang met je uithouden. Of, zoals een vriendin een keer tegen me zei: mensen vallen niet op je mooie uiterlijk, maar op je vrolijke lach! Val dus af voor jezelf, en niet voor anderen, want dat zal je nooit gelukkiger maken!

Ennuh lijnen waarbij je bezuinigt op je eten zelf heeft idd erg weinig zin. Je zal namelijk nooit/moeilijk kunnen stoppen, want het komt er weer aan. Eet gewoon, en neem als tussendoortje appels ofzo: ook erg lekker :mrgreen:

Linn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Linn » 08 dec 2005 15:47

ooow, dat censuur is niet zo erg als het er uit ziet hoor :oops:, ik bedoelde te zeggen: als je niet zo aardig bent :D

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 08 dec 2005 17:46

8)

Volgens mij is er altijd wel iets aan jezelf te ontdekken dat niet mooi of niet leuk is...Ik vind dikke mensen meestal veel aardiger...ze staan vrolijker in het leven heb ik het id...en dik...het is al snel veel vertrouwder...behalve als je met een '7-dagen-regen' gezicht gaat rondlopen.

Soms denk ik echt...gossie...wat ben ik dik...(nee ik ben niet echt dik
Maar soms denk ik...boeiuuuh....

Maargoed...ik zal wel makkelijk te praten hebben...een jongen uit mn klas heeft et wel altijd over mn heineken spoiler... :cry:
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

barry rab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barry rab » 09 dec 2005 08:53

2 weekjes Iritrea, of afganistan doen het ook wel goed valt je zo 3 kilo af

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 10 dec 2005 21:05

barry rab schreef:2 weekjes Iritrea, of afganistan doen het ook wel goed valt je zo 3 kilo af

Hier kan ik absoluut heel veel mee, bedankt voor de tip!

Terug naar “Archief”