Moderator: Moderafo's
Yo!Yep schreef:Een mooie vrouw is dus: Als je een jaar een relatie met haar heb en ze is dan nog steeds mooi, ongeacht ogen, koppie, kont, benen of iets dergelijks. Heel erg persoonlijk dus.
Raido schreef:Klopt inderdaad, ahoewel er onderandere door msn, chat en fora je nu meer kans hebt om iemand karakter eerst te kennen voordat je iemands uiterlijk kent.
Smurffie schreef:Raido schreef:Klopt inderdaad, ahoewel er onderandere door msn, chat en fora je nu meer kans hebt om iemand karakter eerst te kennen voordat je iemands uiterlijk kent.
Ja, dat is waar.![]()
Maar kun je ook verliefd worden via msn, chat, fora e.d.? Ik geloof daar niet in eigenlijk, zelfs niet in combinatie met een foto.
Raido schreef:Oh dat kan zeker, je kunt hopeloos verliefd zijn op een persoon die je eigenlijk nauwelijks kent, ik denk alleen dat het op die manier gewoon nooit een gezonde relatie kan zijn omdat je een totaal ander beeld schept van de persoon.. verliefd kan wel, en relatie niet.
LeChat schreef:Smurffie schreef:Raido schreef:Klopt inderdaad, ahoewel er onderandere door msn, chat en fora je nu meer kans hebt om iemand karakter eerst te kennen voordat je iemands uiterlijk kent.
Ja, dat is waar.![]()
Maar kun je ook verliefd worden via msn, chat, fora e.d.? Ik geloof daar niet in eigenlijk, zelfs niet in combinatie met een foto.
Ben ik met je eens, maar je kunt iemand wel sympathiek gaan vinden en als je die persoon dan irl ontmoet, knap je (wellicht) minder snel af op een minder aantrekkelijk uiterlijk. Juist ómdat je iemands fijne karakter al kent...
Dat is dan ook geen relatie via internet, maar heb je elkaar leren kennen via internetSmurffie schreef:Raido schreef:Oh dat kan zeker, je kunt hopeloos verliefd zijn op een persoon die je eigenlijk nauwelijks kent, ik denk alleen dat het op die manier gewoon nooit een gezonde relatie kan zijn omdat je een totaal ander beeld schept van de persoon.. verliefd kan wel, en relatie niet.
Mm, wél na een tijdje omgang met elkaar irl.
Raido schreef:Dat is dan ook geen relatie via internet, maar heb je elkaar leren kennen via internetSmurffie schreef:Raido schreef:Oh dat kan zeker, je kunt hopeloos verliefd zijn op een persoon die je eigenlijk nauwelijks kent, ik denk alleen dat het op die manier gewoon nooit een gezonde relatie kan zijn omdat je een totaal ander beeld schept van de persoon.. verliefd kan wel, en relatie niet.
Mm, wél na een tijdje omgang met elkaar irl.
Boekenlezer schreef:Ik zat net eens wat te bekijken, maar wat onder de link 'Photo Gallery' van deze webpagina staat is best wel fraai!
(Nadat het filmpje klaar is. Kun je versnellen door op 'Movie Skip' te klikken. In dat filmpje worden trouwens ook fraaie beelden vertoond...)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten