Berichtdoor wormpje » 05 dec 2005 22:37
Lieve Dreamster,
wat een schokkend bericht schrijf je hierboven! Echt waar, ik ben heel erg bedroefd om wat jou is aangedaan en de leugens die je verteld zijn.
Het is ook heel erg moeilijk om je los te maken van dingen die je jarenlang zijn ingeprent, dat is heel begrijpelijk. Maar als je je niet door heel refoweb wilt laten overtuigen, wil je je dan misschien door God zelf laten overtuigen?
Lees Zijn Woord! Het puilt uit van Zijn liefde voor jou.
Als beginnetje heb ik vast wat teksten voor je opgezocht:
Joh. 3:16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe.
Joh 13:34 Een nieuw gebod geef Ik u, dat gij elkander liefhebt; gelijk Ik u liefgehad heb, dat gij ook elkander liefhebt.
Joh 16:27 want de Vader zelf heeft u lief, omdat gij Mij hebt liefgehad en geloofd hebt, dat Ik van God ben uitgegaan.
Rom 8:37-39 Maar in dit alles zijn wij meer dan overwinnaars door Hem, die ons heeft liefgehad. Want ik ben verzekerd, dat noch dood, noch leven, noch engelen, noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten noch hoogte noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus onze Here.
Ef 2:4-7 God echter, die rijk is aan erbarming, heeft, om zijn grote liefde, waarmede Hij ons heeft liefgehad, ons, hoewel wij dood waren door de overtredingen mede levend gemaakt met Christus, -door genade zijt gij behouden- en heeft ons mede opgewekt en ons mede een plaats gegeven in de hemelse gewesten in Christus Jezus, om in de komende eeuwen de overweldigende rijkdom zijner genade te tonen naar (zijn) goedertierenheid over ons in Christus Jezus.
1 Tess 1:4 Immers, dat gij, door God geliefde broeders, verkoren zijt, weten wij,
Lieverd, lees het Woord. Lees het als je dagelijks brood, voed je ermee, want het is de Waarheid.
Ik zal voor je bidden dat je mag gaan zien hoe God jou ziet.
Liefs, wormpje