K wilde het namelijk weten, want stel dat ik een klassieke gitaar had, dan bestonden ze wél met stalen snaren

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:ah, oke, dan heb ik een western![]()
K wilde het namelijk weten, want stel dat ik een klassieke gitaar had, dan bestonden ze wél met stalen snaren
Debor@ schreef:Smurffie schreef:ah, oke, dan heb ik een western![]()
Aha, dan heb ik ook een western![]()
Smurffie, het wordt dus nóg enger... Roxettefan, cowboyachtige laarzen en nu óók al een zelfde soort gitaar!
Smurffie schreef:Debor@ schreef:Smurffie schreef:ah, oke, dan heb ik een western![]()
Smurffie, het wordt dus nóg enger... Roxettefan, cowboyachtige laarzen en nu óók al een zelfde soort gitaar!
Ik hoop alleen dat je niet zo beroerd speelt als mij
Debor@ schreef:Smurffie schreef:Debor@ schreef:Smurffie schreef:ah, oke, dan heb ik een western![]()
Wat is beroerd? Ik heb 'm net een week of 2, 3 of zo, dus echt véél kan ik niet over mijn eigen spel zeggen
Smurffie schreef:Debor@ schreef:Smurffie schreef:Debor@ schreef:Smurffie schreef:ah, oke, dan heb ik een western![]()
Wat is beroerd? Ik heb 'm net een week of 2, 3 of zo, dus echt véél kan ik niet over mijn eigen spel zeggen
Mm, ik dus helemaal niet spelenmaar wil ooit weer les gaan nemen
Raido schreef:Volgens mij is de 'kast' van een western gitaar wat breder van onderen, ik vind ze minder mooi
Aragorn schreef:Hoe bedoel je voller?
Het is iig metaliger en ook harder geloof ik, terwijl klassiek wat warmer is. Voor een echt vol geluid moet je een 12-string hebben.
Deze jongeman heeft zojuist in een extreem impulsieve bui een gitaar gekocht. Een gitaar gekocht, een western gitaar: Richwood RD12Beestje schreef:Just curious... Al wat besloten?.. of tast je nog kind of in het duister?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten