Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 05 nov 2005 19:59

Ja te nieuwsgierig ;-) Laten we het er op houden dat we geen tijd hebben om die administratie erbij te gaan doen :shock:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 nov 2005 20:00

henkie schreef:
Aragorn schreef:Het lijkt me een goed plan als mods voortaan standaard erbij zeggen dat ze iets verwijderd hebben, wat het ongeveer was, en waarom ze dat gedaan hebben.

Heb je enig idee hoeveel er per dag verwijderd wordt? Neeeen, want anders zou je dit niet zeggen ;-)
Maar serieus...dat is gewoon geen doen. En geloof me, in 9 van de 10 gevallen weet je van te voren dat iets verwijderd gaat worden. We zijn echt niet kinderachtig wat dat betreft.

Hehe, dat valt mee idd. Maar in slowchat verwacht je toch een hogere offtopictolerantie en bij serieuze discussies (zoals een poosje geleden bij KCM) is het wel fijn als je weet waarom er ingegrepen is en je neit opeens denkt van: *censuur*, ik mis iets!

Cisca schreef:Sorry jongens, 'k heb straks de link hier gezien, naar mijn idee heeft BJ gelijk, dat die niet op dit forum hoort 8)

Dat kan allemaal best, en opzich vind ik het geen ramp, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de argumenten.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 05 nov 2005 21:05

Aragorn schreef:Hehe, dat valt mee idd. Maar in slowchat verwacht je toch een hogere offtopictolerantie en bij serieuze discussies (zoals een poosje geleden bij KCM) is het wel fijn als je weet waarom er ingegrepen is en je neit opeens denkt van: *censuur*, ik mis iets!

Dat gaat niet om off topic maar om zijnde niet-refowebbiaans. *censuur* bijvoorbeeld of andere schuttingtaal ;-)
men vergeet m.i. nog wel eens dat deze site voor iedereen toegankelijk moet blijven. Scheldpartijen, besprekingen van de bilpartij van een niet nader te noemen refowebber, misbruik van bijbelteksten en schuttingtaal kunnen gewoon niet. (om maar eens wat van de laatste paar dagen te noemen ;-))
Ik zou niet weten hoe we dat moeten uitleggen. Daar mag men best wat meer rekening mee houden, vind ik. Het is niet alleen maar nemen op deze site maar net zo goed geven. Ik krijg wel eens de indruk dat er misbruik wordt gemaakt van het feit dat we bijna nooit iemand van het forum afgooien.
Enigzins rekening houden met een ander kan geen kwaad.

Ik zal eens gaan tellen als ik niets te doen heb, Corine ;-)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 nov 2005 21:08

henkie schreef:
Aragorn schreef:Hehe, dat valt mee idd. Maar in slowchat verwacht je toch een hogere offtopictolerantie en bij serieuze discussies (zoals een poosje geleden bij KCM) is het wel fijn als je weet waarom er ingegrepen is en je neit opeens denkt van: *censuur*, ik mis iets!

Dat gaat niet om off topic maar om zijnde niet-refowebbiaans. *censuur* bijvoorbeeld of andere schuttingtaal ;-)
men vergeet m.i. nog wel eens dat deze site voor iedereen toegankelijk moet blijven. Scheldpartijen, besprekingen van de bilpartij van een niet nader te noemen refowebber, misbruik van bijbelteksten en schuttingtaal kunnen gewoon niet. (om maar eens wat van de laatste paar dagen te noemen ;-))
Ik zou niet weten hoe we dat moeten uitleggen. Daar mag men best wat meer rekening mee houden, vind ik. Het is niet alleen maar nemen op deze site maar net zo goed geven. Ik krijg wel eens de indruk dat er misbruik wordt gemaakt van het feit dat we bijna nooit iemand van het forum afgooien.
Enigzins rekening houden met een ander kan geen kwaad.

Ok. :)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 05 nov 2005 21:51

henkie schreef:Ik zal eens gaan tellen als ik niets te doen heb, Corine ;-)

Is goed.. Maar ik geloof het wel hoor. Ik betrap mezelf ook nog al eens op dingen die ik beter niet kan zeggen, en dan is het goed dat er mensen zijn die de boel in de gaten houden.

Dus, mods, ga zo door! (om maar ff wat positiefs te posten :wink: )

*wedden dat dit blijft staan*

On topic maar weer!

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 06 nov 2005 00:07

Ik zal tollerant zijn vanavond ;-)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 06 nov 2005 02:48

BJ schreef:Ik zal tollerant zijn vanavond ;-)

Heeft er ooit wel eens iemand gezegt dattie van je houd?

Bij deze..

En nu hou ik mn mond hoor..

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 30 nov 2005 16:54

Mensen, een van u is terug in zijn puberteit..

Kunnen jullie hem er op wijzen dat hij zijn "macht "op refoweb niet mag misbruiken?

JAAAA ik heb het over REFORM!!!!

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 30 nov 2005 17:07

"probleem" is opgelost, topic is weer verwijderd.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 30 nov 2005 17:16

Najaa, probleem, laten we het er maar ophouden dat meneer even aandacht wilde hebben, en dát is m gelukt ook! Hehe... :mrgreen:

Maar moeten we jouw bedanken nu, of heeftie zelf bloed voor zn hart gekregen...

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 30 nov 2005 17:22

Mij hoef je in ieder geval niet te bedanken.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 feb 2006 15:14

Ben ik heel erg blind, of is het 'Seks binnen het huwelijk'-topic zonder enige vorm van kennisgeving verwijderd uit het Open forum van Religie? :roll:

Ik kan het iig nergens meer vinden..

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 04 mar 2006 09:41

Ik wil bij deze moderator Reform ter verantwoording roepen die mijn post(s) in de uit-agenda heeft veranderd. hij weet zelf wel welke.. dit is geen competitie meer jongen ;)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 04 mar 2006 11:01

tinos schreef:Ik wil bij deze moderator Reform ter verantwoording roepen die mijn post(s) in de uit-agenda heeft veranderd. hij weet zelf wel welke.. dit is geen competitie meer jongen ;)

We straffen hem op sportief vlak wel weer genadeloos af jongen 8)

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 04 mar 2006 11:11

het probleem is inmiddels opgelost. mijn excuses richting rene. ik had dit van jou verwacht als directe opponent. het was dus iemand anders :)
laat onsch vrolijk verder vechten

Terug naar “Archief”