Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Aragorn schreef:Het lijkt me een goed plan als mods voortaan standaard erbij zeggen dat ze iets verwijderd hebben, wat het ongeveer was, en waarom ze dat gedaan hebben.
Heb je enig idee hoeveel er per dag verwijderd wordt? Neeeen, want anders zou je dit niet zeggen
Maar serieus...dat is gewoon geen doen. En geloof me, in 9 van de 10 gevallen weet je van te voren dat iets verwijderd gaat worden. We zijn echt niet kinderachtig wat dat betreft.
Cisca schreef:Sorry jongens, 'k heb straks de link hier gezien, naar mijn idee heeft BJ gelijk, dat die niet op dit forum hoort![]()
Aragorn schreef:Hehe, dat valt mee idd. Maar in slowchat verwacht je toch een hogere offtopictolerantie en bij serieuze discussies (zoals een poosje geleden bij KCM) is het wel fijn als je weet waarom er ingegrepen is en je neit opeens denkt van: *censuur*, ik mis iets!
henkie schreef:Aragorn schreef:Hehe, dat valt mee idd. Maar in slowchat verwacht je toch een hogere offtopictolerantie en bij serieuze discussies (zoals een poosje geleden bij KCM) is het wel fijn als je weet waarom er ingegrepen is en je neit opeens denkt van: *censuur*, ik mis iets!
Dat gaat niet om off topic maar om zijnde niet-refowebbiaans. *censuur* bijvoorbeeld of andere schuttingtaal
men vergeet m.i. nog wel eens dat deze site voor iedereen toegankelijk moet blijven. Scheldpartijen, besprekingen van de bilpartij van een niet nader te noemen refowebber, misbruik van bijbelteksten en schuttingtaal kunnen gewoon niet. (om maar eens wat van de laatste paar dagen te noemen)
Ik zou niet weten hoe we dat moeten uitleggen. Daar mag men best wat meer rekening mee houden, vind ik. Het is niet alleen maar nemen op deze site maar net zo goed geven. Ik krijg wel eens de indruk dat er misbruik wordt gemaakt van het feit dat we bijna nooit iemand van het forum afgooien.
Enigzins rekening houden met een ander kan geen kwaad.
henkie schreef:Ik zal eens gaan tellen als ik niets te doen heb, Corine
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten